گلایه دوباره ترامپ از بی وفائی هم حزبی جمهوریخواه خود

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در پیامی توئیتری رقیب جمهوریخواه خود را بار دیگر مورد حمله لفظی خود قرار داد.

گلایه دوباره ترامپ از بی وفائی هم حزبی جمهوریخواه خود

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشت: دموکرات ها شانس آورده اند که شخصی مانند میت رامنی عضو حزبشان نیست.

ترامپ در ادامه افزود: بخت یار دموکرات ها بوده است که شخصی از جنس میت رامنی ندارند. آنها ممکن است سیاستمدارانی افتضاح با سیاست های واقعاً بد (مرزهای باز و غیره) باشند؛ اما یکدیگر را رها نمی کنند!

این درحالیست که وی دیروز در توئیتی در این رابطه اعلام کرده بود: اگر میت (میت رامنی) این قدر سخت در برابر اوباما تلاش کرده بود، پیروز می شد. متاسفانه او خفه خون گرفته بود. میت رامنی هرگز نمی دانست چطور برنده شود. او یک الاغ مغروراست که از ابتدا با من جنگیده به جز وقتی که بخاطر جلب حمایت من در انتخابات سنا، به من التماس کرد تا وزیر امور خارجه اش کنم (من این سمت را به او ندادم). او فردی بسیار بد برای جمهوریخواهان است.

شایان ذکر است، انتشار مکالمه ترامپ و همتای اوکرانی وی از سوی کنگره آمریکا باعث جنجال زیادی شده و قرار است ترامپ به خاطر آن استیضاح شود.

گفتنی است، چندی پیش کمیته اطلاعاتی مجلس کنندگان نشست استماعی را در خصوص مکالمه جنجالی ترامپ- زلنسکی به ریاست آدام شیف رئیس این کمیته برگزار کرده بود.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6247

به "گلایه دوباره ترامپ از بی وفائی هم حزبی جمهوریخواه خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه دوباره ترامپ از بی وفائی هم حزبی جمهوریخواه خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید