کمبودی در تامین اقلام ضروری عید و ماه رمضان نداریم ، کاهش 7 درصدی شکایات مردمی

به گزارش کنفرانس هکا، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای تامین اقلام و کالاهای مرتبط با درمان و پیشگیری بیماری کرونا کار جهادی انجام شد و بسیاری از کارخانجات ما برای تولید این اقلام تغییر خط تولید داده اند.

کمبودی در تامین اقلام ضروری عید و ماه رمضان نداریم ، کاهش 7 درصدی شکایات مردمی

به گزارش خبرنگاران ایلنا به نقل از وزارت صمت نوشت: رضا رحمانی برای بررسی فرایند توزیع و عرضه کالا از چند فروشگاه بزرگ شهر تهران بازدید کرد و در حاشیه این بازدید با تاکید بر موجودی مناسب کالاهای اساسی در فروشگاه های سطح کشور، گفت: تعدادی از شعب فروشگاه ها برای عرضه مناسب و تامین مایحتاج مردم در این شرایط و ایجاد اطمینان در جامعه، شبانه روزی شده اند و حتی ظرفیت کافی برای شبانه روزی شدن تعداد بیشتری از شعب فروشگاهی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما بسیار مدیریت شده و با فرهنگ بالا نسبت به خرید و تامین مایحتاج عمومی خود اقدام کرده اند، افزود: اما متاسفانه برخی در فضای مجازی علاقه ای به حفظ آرامش بازار ندارند و سعی در برهم زدن این آرامش دارند.

  • کمبودی در تامین اقلام ضروری عید و ماه مبارک رمضان نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: انبارهای کالاهای استراتژیک موجودی کافی دارد و تمام کالاهای اساسی از گندم گرفته تا سایر اقلام اساسی ذخیره شده است و برای اقلام ضروری ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کمبودی وجود نخواهد داشت.

  • کار جهادی برای تامین کالاهای مرتبط با کرونا انجام شد

رحمانی همچنین یادآوری کرد: با ورود ویروس کرونا مسائلی در تامین برخی اقلام به وجود آمد که با برنامه ریزی های اجرا شده اکنون فرایند مناسبی طی شده و به زودی کاملا برطرف می شود. شایان ذکر است که کار جهادی برای تامین اقلام و کالاهای مرتبط با درمان و پیشگیری این بیماری انجام شد که حتی بسیاری از کارخانجات ما برای تولید این اقلام تغییر خط تولید داده اند.

  • مردم اخبار را از منابع معتبر مانند صدا و سیما دنبال کنند

وی همچنین گفت: خود مردم با حضور در بخش های مختلف کشور می توانند مهمترین بخش در ارزیابی شرایط کشور باشند و این نکته را توجه داشته باشند که برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی چندان قابل استناد نبوده و بهتر است به منابع مطمئن تری از جمله صدا و سیمای جمهوری اسلامی توجه کنند و اخبار خود را از منابع معتبر دنبال کنند.

وزیر صمت با تاکید بر برنامه ریزی های اجرا شده برای تامین نیازهای مردم گفت: حتی تخفیف های مناسبی برای ایام نوروز اعمال شده و شرایط مناسبی بر کشور حاکم است و به امید خدا با سربلندی از این مسائل عبور خواهیم کرد.

  • کاهش 7 درصدی شکایات مردمی نشانگر افزایش رضایتمندی مردم است

وی با تاکید بر نظارت مداوم سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر بازار و رصد قیمت ها، گفت: نظرات و شکایات مردم یکی از معیارهای اصلی ما برای ارزیابی اوضاع محسوب می شود و تعداد شکایات مردمی 7 درصد کاهش پیدا کرده است که این نشان از افزایش رضایت مردم و کاهش موارد تخلف دارد.

  • 32 هزار تن کالای اساسی در استان مرکزی توزیع شد

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9574

به "کمبودی در تامین اقلام ضروری عید و ماه رمضان نداریم ، کاهش 7 درصدی شکایات مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبودی در تامین اقلام ضروری عید و ماه رمضان نداریم ، کاهش 7 درصدی شکایات مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید