دریافت میزبانی جام جهانی فوتسال عزم بیشتری می طلبید

به گزارش کنفرانس هکا، عباس ترابیان درباره انتخاب لیتوانی به عنوان میزبان جام جهانی 2020 فوتسال به خبرنگاران گفت: این اتفاق قابل پیش بینی بود. یکی از علت های اصلی آن بود که فیفا بر دادن میزبانی تورنمنت های مختلف به تمام قاره ها تاکید دارد تا خودش را از شائبات مبری کند. در سال 2012 تایلند از آسیا و در سال 2016 کلمبیا از آمریکا میزبان بودند. می طلبید که میزبانی 2020 به یک قاره دیگر برسد. ضمن اینکه لیتوانی از نظر جغرافیایی شرایطی دارد که میزبانی اش برای سفر تمام کشورها دردسر کمتری دارد.

دریافت میزبانی جام جهانی فوتسال عزم بیشتری می طلبید

وی اضافه نمود: ضمن اینکه لیتوانی روی زیر ساخت ها هم کار نموده بود. من چند مصاحبه از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور خوانده بودم که تاکید داشتند وضعیت خوبی در زیر ساخت ها دارند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص اینکه عزم و اراده جدی برای دریافت این میزبانی در ایران هم وجود نداشت، گفت: البته آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال چند جلسه با رئیس فیفا برگزار کرد ولی می طلبید تا در سطوح بالاتر عزم و اراده خود را نشان بدهیم. حتی می توانستیم از دیپلمات هایمان در روابط بین المللی یاری بگیریم. تایلند زمانی که می خواست میزبانی 2012 را بگیرد، آقای ماکوتی به اقصی نقاط دنیا سفر کرد و حتی در چند سفر مسئولان سیاسی این کشور را همراهی کرد.

ترابیان در انتها گفت: عزم و اراده دریافت یک میزبانی باید در وزارت خانه های مختلف مثل وزارت خارجه، اقتصاد و سایر بخش ها دیده گردد که در ایران اینگونه نبود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1042

به "دریافت میزبانی جام جهانی فوتسال عزم بیشتری می طلبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت میزبانی جام جهانی فوتسال عزم بیشتری می طلبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید