چگونه عیدانه 20 میلیون تومانی را دریافت کنیم؟

به گزارش کنفرانس هکا، معاون اتاق اصناف ایران گفت: سال جاری برای نخستین بار اعتبار 20 میلیون تومانی خرید در کنار برگزاری نمایشگاه های بهاره اضافه شده و مردم می توانند فقط با اعتبارسنجی این اعتبار دریافت و خرید نمایند.

چگونه عیدانه 20 میلیون تومانی را دریافت کنیم؟

خبرنگاران: محمدحسین قمصری، مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن تجارت عصر امروز (چهارشنبه 2 اسفند) در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران و با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در مورد برگزاری نمایشگاه های بهاره به خبرنگار ایرنا، گفت: سال جاری برای برگزاری نمایشگاه های بهاره یک متولی واحد انتخاب شد تا بتوان تعداد نمایشگاه هایی که در سطح کشور می تواند برگزار کرد را به دو برابر افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وی اضافه کرد: خوشبختانه سال جاری استقبال برای برگزاری نمایشگاه های بهاره خیلی خوب بوده که بیش از 2.5 برابر سال گذشته افزایش یافته است. بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزیر صمت، اتاق اصناف سراسر کشور مسئولیت برگزاری نمایشگاه های بهاره را بر عهده دارند.

مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت اظهار کرد: سال جاری در برگزاری نمایشگاه های بهاره توزیع کالاهای اساسی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که مدنظر قرار گرفته است؛ بعلاوه استفاده از طرح های تشویقی مانند طرح عید تا عید که تسهیلات اعتباری ویژه ای (20 میلیون تومان) برای مردم و واحدهای صنفی در نظر گرفته شده، اجرایی خواهد شد.

چگونه اعتبار 20 میلیون تومانی را دریافت کنیم؟

علی محمودیان معاون اتاق اصناف ایران نیز در مورد برگزاری نمایشگاه های بهاره در انتها سال، اظهار کرد: طرح عید تا عید، سال جاری برای ساماندهی بازار شب عید در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شد که شامل چند بخش از جمله برگزاری نمایشگاه های بهاره است.

وی اضافه کرد: مقرر شد سال جاری ساماندهی نمایشگاه های بهاره زیر نظر اتاق اصناف انجام گردد که این موضوع باعث افزایش دو برابری ظرفیت اجرای این طرح شده است و از سوی دیگر نظارت آن هم ساماندهی شد تا گران فروشی و یا تخلفی رخ ندهد.

معاون اتاق اصناف ایران گفت: سال جاری برای نخستین بار اعتبار 20 میلیون تومانی خرید به طرح عید تا عید اضافه شده تا مردم می توانند با اعتبارسنجی که بانک ها انجام می دهند و پس از دریافت اعتبار، از فروشگاه ها، مغازه ها و نمایشگاه های بهار که در این طرح هستند به صورت اعتباری خرید نمایند.

محمودیان ادامه داد: شعار این طرح این است که مردم اسفند خرید و اردیبهشت سال 1403 آن را بازپرداخت نمایند. دریافت این اعتبار به ضمانت بانکی و سفته و چک نیازی ندارد و فقط با اعتبارسنجی انجام می گردد؛ لیست مغازه های که می خواهند به طرح بپیوندد و چه فروشگاه هایی که در این طرح هستند، در وبگاه اعطای اعتبار وجود دارد.

وی تاکید نمود: اعطای این اعتبار بر مبنای موجودی حساب و معدل حساب نیست و اگر فرد دارای چک برگشتی و یا وام معوقه نباشد، می تواند این اعتبار را از بانک تجارت دریافت کند، البته بانک قرض الحسنه مهر ایران 150 میلیون تومان اعتبار را به افراد می دهد که می توانند با آن خرید نمایند.

طرح عید تا عید در روزهای انتهای سال و ماه مبارک رمضان با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت ها اجرا می گردد که در سه بخش برگزاری نمایشگاه، انتخاب فروشگاه های منتخب ثبت نام نماینده و طرح اعتباری خرید است.

طبق توافق با بانک ها اعتبار خرید حداقل دو ماهه و به مبلغ 200 میلیون ریال به خریداران (بدون چک و بدون ضامن) به افراد تعلق می گیرد و مردم می توانند بر اساس اعتبارسنجی از شبکه بانکی از این طرح استفاده نمایند و اعتبار لازم این طرح نیز به وسیله بانک ها، موسسات اعتباری و شرکت های تجاری به عموم مردم و کارمندان تخصیص پیدا می نماید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1402 بروزرسانی: 3 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15323

به "چگونه عیدانه 20 میلیون تومانی را دریافت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه عیدانه 20 میلیون تومانی را دریافت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید