پاری سن ژرمن وارد فاز لجبازی با نیمار شد، موافقت با انتقال قرضی به هر تیمی جز بارسلونا!

به گزارش کنفرانس هکا، باشگاه پاری سن ژرمن با انتقال مهاجم برزیلی اش به بارسلونا مخالف است و برای اینکه این اتفاق محقق نشود حاضر است دست به هر کاری بزند.

پاری سن ژرمن وارد فاز لجبازی با نیمار شد، موافقت با انتقال قرضی به هر تیمی جز بارسلونا!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت، جنگ سرد نیمار و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن وارد فاز جدیدی شده است. پس از بی اعتنایی ستاره برزیلی به هموطنش لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه در بازگشت به تمرینات PSG و اظهارنظر جنجالی درباره گل محبوبش (گلی که با پیراهن بارسلونا در لیگ قهرمانان به پاری سن ژرمن زد)، حالا به نظر می رسد که باشگاه فرانسوی در مقابله به مثل با او برآمده است.

طبق گزارش نشریه اسپورت، روز یکشنبه هفته جاری، PSG تصمیم گرفته که نیمار را برای ترک پارک دو پرنس آزاد بگذارد اما نه به مقصد دلخواهش یعنی بارسلونا بلکه به تیمی که این باشگاه مشخص می نماید. با توجه به رقم بالای مورد نظر پاریسی ها برای فروش نیمار که گفته می گردد بالغ بر 220 میلیون یورو است، هیچ باشگاهی حاضر به خرید قطعی این بازیکن نیست.

با این حال پاری سن ژرمن برای جلوگیری از تکرار داستان اختلافاتش با آدرین رابیو و جهت آنکه مجبور به مجازات نیمار با تبعید او به تیم ذخیره و مواردی مشابه به آن نگردد، با چند باشگاه باشگاه متمول اروپا تماس گرفته تا به آنها پیشنهاد کند که نیمار را به صورت قرضی جذب نمایند و به این شیوه حداقل مجبور به پرداخت حقوق بازیکنی نگردد که برای بازی در پارک دو پرنس بی میل است.

نشریه چاپ کاتالونیا مدعی شده منچستریونایتد، یوونتوس و رئال مادرید سه تیمی هستند نام شان روی میز ناصر الخلافی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته و حتی روز گذشته (دوشنبه) تماس هایی هم از سوی پاریسی ها با منچستریونایتد برقرار شده است. از قرار معلوم پاری سن ژرمن می خواهد به هر نحو ممکن با بازگشت نیمار به بارسلونا مخالفت کند و این در حالی است که خود او فقط به بازگشت به نوکمپ راغب است.

در همین حال نشریه تایمز انگلیس جزئیات بیشتری ارائه نموده و نوشته که پاری سن ژرمن در صورتی که منچستریونایتد حاضر به پرداخت 20 میلیون یورو گردد، نیمار را برای یک فصل به این تیم قرض خواهد داد اما یونایتد این پیشنهاد را رد نموده و دلیل آن هم شروط شخصی مشخص شده از سوی خود نیمار بوده است. پیوستن نیمار به رئال مادرید و یوونتوس هم منتفی است چرا که نیمار شخصاً با پیوستن به آنها مخالفت نموده است.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4627

به "پاری سن ژرمن وارد فاز لجبازی با نیمار شد، موافقت با انتقال قرضی به هر تیمی جز بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن وارد فاز لجبازی با نیمار شد، موافقت با انتقال قرضی به هر تیمی جز بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید