معروفترین جاهای دیدنی بارسلونا ، از معماری های عجیب تا سواحل رویایی

به گزارش کنفرانس هکا، برترین شهر ساحلی جهان، شهر معماری های عجیب و غریب، نگین اسپانیا همه و همه القاب شهر بارسلونا هستند، شهری که در کنار پاریس، رم و ونیز عنوان پرگردشگرترین مقصد گردشگری در اروپا را به خود اختصاص داده است. در کنار جاذبه های تاریخی گیتارنوازان دوره گرد و گروه های پایکوبی فلامنکو نیز زیبایی های بارسلونا را چندین برابر نموده اند. در اینجا به مرور معروفترین جاهای دیدنی بارسلونا می پردازیم.

معروفترین جاهای دیدنی بارسلونا ، از معماری های عجیب تا سواحل رویایی

بسیاری از اروپایی ها اسپانیا را شادترین کشور این قاره می نامند، چرا که صدای ساز و آواز از تمام کوچه پس کوچه های شهر به گوش رسیده و علاوه بر ساکنان محلی، گردشگران را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. پس بی علت نیست که تور اسپانیا و به ویژه بازدید از شهر بارسلونا در میان گرشگران محبوب شده است. جاهای تماشای بارسلونا به قدری متنوع هستند که می تواند تمام گردشگران با هر سلیقه ای را به وجد آورند.

کلیسای ساگرادا فامیلیا (church la sagrada familia)

ساگرادا فامیلیا را می توان پربازدیدترین جاذبه تاریخی شهر بارسلون دانست. بنایی که از قرن ها پیش ساخت آن شروع و پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های بسیار همچنان در حال تکمیل می باشد. ابهت ساگرادافامیلیا تمام گردشگران را مجذوب و در جای خود میخکوب می نماید. معمار این بنا نیز مانند بیشتر ساختمان های بارسلون آنتونی گائودی می باشد که با استفاده از خطوط مورب سبک جدیدی را در جهانی معماری ایجاد نموده است. اعتقادات مذهبی گائودی باعث شد تا تمام المان ها و نمادهای مسیحیت در ساگرادافامیلیا با هنرمندی تمام دیده شده و این کلیسا علاوه بر ارزش مذهبی، جایگاهی ویژه در بین بهترین بناهای تاریخی جهان داشته باشد.

کلیسای سانتا ماریا دل مار (church Basilica of Santa Maria del Mar)

تماشا یکی از بزرگترین کلیساهای قرون وسطی آن هم در شهر مدرن بارسلون می توانید تجربه ای جالب و تکرار نشدنی باشد. کلیسای سانتا ماریا دل مار معماری به سبک گوتیک دارد و ساخت آن حدود 55 سال به طول انجامیده، این بنای اصیل و باشکوه اکنون در میان لیست معروفترین جاهای تماشای بارسلونا قرار گرفته و در طول سال میلیون ها بازدیدنماینده دارد. سانتا دل مار برخلاف بناهای بارسلون معماری کاملاً صاف و یکنواخت دارد. نکته جالب در خصوص سانتا دل مار اینکه گردشگران حتی در زمان عبادت و اجرای مراسم های مذهبی نیز می توانند از این کلیسا بازدید نمایند.

خیابان لاس رامبلاس (Las Ramblas)

چه قصد گشت و گذار در شهر بارسلونا را داشته و چه اهل خرید از معروف ترین برندهای جهان باشید خیابان رامبلاس انتخابی عالی برای شما خواهد بود. این خیابان به عنوان یکی از معروفترین جاهای تماشای بارسلونا انواع تفریحات هیجان انگیز را در خود داشته و حتی می تواند یکی شبگردی عالی را برای گردشگران رقم زند. رامبلاس به مقدار ای زیباست که با قدم زدن در آن دوست ندارید به خاتمه برسید. انواع فروشگاه های لوکس، رستوران های بین المللی، هتل های 5 ستاره و حتی گروه های پایکوبی و موسیقی خیابانی همه و همه زیبایی های رامبلاس را تشکیل می دهند.

کازا باتلو (Casa Batlló)

کازاباتلو از معروفترین جاهای تماشای بارسلونا می باشد که جز خودش شبیه هیچ جای دیگری نیست! این ساختمان منحصربه فرد حاصل نبوغ خلاقانه آنتونی گائودی معمار بی همتای اسپانیایی است که در سال 2005 نیز نامش در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. نمای بیرونی ساختمان با اشکال اسکلت مانند گردشگران به سوی خود جذب نموده و بازدیدی جادویی را نوید می دهند. داخل ساختمان نیز کاملاً فانتزی بوده و با خطوطی موج دار، شیشه های رنگی و سرامیک های روشن تزیین شده است؛ اما بی شک این بالکن های ساختمان کازا باتلو هستند که نقطه اوج ساختمان به شمار رفته و با چدن و عاج شبیه هیولایی به نظر می رسند که به چشم بینندگان خود زل زده اند. بازدید از این بنای شگفت انگیز را در تور بارسلونا از دست ندهید.

سواحل بارسلونا

ساحل شنی، آب های شفاف و تفریحات آبی متنوع همه آن چیزی ست که گردشگران از یک مقصد ساحلی انتظار داشته و سواحل شهر بارسلونا نه تنها تمام این ویژگی ها را دارد بلکه بیشتر از آن را نیز در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. در این ساحل جایگاه ها و تخت های مخصوص حمام آفتاب قرار داده شده و اطراف آن نیز انواع کافه ها، رستوران ها و حتی هتل های بزرگ و کوچک دیده می گردد. مکان های مخصوصی نیز برای شنا در نظر گرفته شده و گردشگران با انجام تفریحاتی مانند موج سواری یا قایق سواری می توانند لحظاتی هیجان انگیز را در سفر به بارسلونا تجربه نمایند.

استادیوم نیوکمپ (Camp Nou)

جای تعجب ندارد اگر نیوکمپ به عنوان دومین استادیوم جهان و خانه اصلی تیم محبوب بارسلونا در میان لیست معروفترین جاهای تماشای بارسلونا قرار گیرد. این استادیوم یکی از استادیوم های 5 ستاره یوفا است که در طول عمر دور و دراز خود میزبان مهمترین رقابت های فوتبالی جهان بوده و همچنان نیز هست. هواداران تیم بارسلونا و فوتبال دوستان می توانند از موزه پرخاطره باشگاه تماشا نموده طعم شکست ها و پیروزی های بازیکنان محبوب خود را از نزدیک لمس نمایند. درواقع نیوکمپ را می توان فراتر از یک زمین فوتبال دانست، زمین اختصاصی تمرین بانوان، زمین مخصوص تمرینات تیم B بارسا و زمین بازی هاکی روی یخ از دیگر امکانات استادیوم فوق مدرن نیوکمپ هستند.

تماشای های بارسلونا؛ نگین اسپانیا

نگین اسپانیا شایسته ترین عنوانی ست که می توان به شهر بارسلونا نسبت داد. چرا که این شهر مجموعه ای از جاذبه ها و تفریحات پرهوادار را در خود جای داده است. چه هوادار گشت و گذار در تاریخ اروپا باشید و چه اهل تفریحات آبی و متنوع، اقامت در بارسلونا می تواند شما را به خواسته تان برساند. جهت دریافت ویزای شینگن و رزرو تور اسپانیا می توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دانستنی های اسپانیا

هتل های معروف بارسلون را بشناسید

معروف ترین مکان های اسپانیا

اسپانیا و حقایق جالب و خواندنی | دانستنی های کشور اسپانیا

دانستنی های اسپانیا | قبل از سفر به سرزمین ماتادورها بخوانید

تماشای های مادرید | اسپانیای کوچک شده

آب و هوای اسپانیا هم اکنون چگونه است؟

راهنمای سفر به اسپانیا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13110

به "معروفترین جاهای دیدنی بارسلونا ، از معماری های عجیب تا سواحل رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروفترین جاهای دیدنی بارسلونا ، از معماری های عجیب تا سواحل رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید