رئال انتها رقم پیشنهادی خود را روی پیشانی بیل چسباند

به گزارش کنفرانس هکا، تهران- خبرنگاران- باشگاه رئال مادرید پس از ماه ها محافظه کاری انتها خاتمه روزهای حضور گرت بیل مهاجم ولزی خود را در سانتیاگو برنابئو تایید و قیمت پیشنهادیش را برای فروش وی اعلام نمود.

رئال انتها رقم پیشنهادی خود را روی پیشانی بیل چسباند

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز آدینه در گزارشی نوشت: باشگاه رئال مادرید خاتمه به این نتیجه رسید که زمان فروش گرت بیل فرا رسیده و میخواهد تا تابستان سال جاری با ایده کسب درآمدی قابل توجه از قِبل فروش وی و استفاده از آن در جهت خریدهای مورد احتیاج باشگاه، نسبت به این امر اقدام کند.

براین اساس، اولویت بالانشینان در سانتیاگو برنابئو این است که نسبت به فروخته شدن بیل به بالاترین قیمت ممکن اطمینان حاصل نموده و از این رو، آنها قیمت پیشنهادی خود را پیش از ورود به هر گونه مذاکره اعلام کردند: 130 میلیون یورو.

با این حال، اگرچه رئالی ها می دانند این رقم برای مهاجم ولزی قیمت گزافی است اما بر این باورند که در بازار کنونی قیمتی منصفانه را برای وی مشخص نموده اند به ویژه با توجه به مبالغی که برای خریداری بازیکنانی همچون نیمار (222 میلیون)، کیلین امباپه (180 میلیون)، کوتینیو (160 میلیون) و عثمان دمبله (120 میلیون) یورو پرداخت شده است.

علاوه بر این، رئالی ها نسبت به تمایل باشگاه های انگلیسی برای خریداری مهاجمی که پیش از کوچ به اسپانیا دوران پیروزی را در لیگ برتر جزیره به همراه ساوتهمپتون و تاتنهام سپری نموده است، متقاعد شده اند.

با این وجود، کهکشانی ها به خوبی می دانند که حتی اگر مذاکرات برای فروش بیل با قیمت 130 میلیون یورو شروع گردد، به احتمال زیاد در صورت پیروز بودن مذاکرات باید به رقمی کمتر رضایت دهند؛ باشگاه مادریدی می داند که دستمزد بیل نیز مشکل آفرین است چرا که مهاجم ولزی هم اکنون سالیانه 15 میلیون درآمد دارد که با احتساب مالیات، به 30 میلیون یورو افزایش خواهد یافت (که البته مبلغ دقیق آن با توجه به کشوری که به آن نقل مکان می نماید متغیر است)؛ ضمن اینکه رئالی ها می دانند تنها چهار یا پنج باشگاه وجود دارند که قادرند خواسته های مهاجم ولزی را برآورده سازند.

از این رو، سفیدپوشان مادرید نسبت به بحث و گفتگو در مورد احتمال انجام معاوضه در ازای فروش بیل تمایل داشته و از نشستن پای میز مذاکره با این شرایط نیز شادمان خواهند شد؛ در این راستا پل پوگبا مهاجم فرانسوی باشگاه منچستریونایتد می تواند بهترین گزینه باشد.

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی مادریدی ها همواره نسبت به جذب هموطن خود ابراز علاقه نموده و در سوی دیگر، یونایتدها همواره از ایده کشاندن بیل به اولدترافورد نیز استقبال نموده اند.

معاوضه ای مستقیم با پرداخت مبلغی از سوی رئال محتمل ترین گزینه بر سر انتقال بیل به نظر می رسد اما این گزینه تنها انتخاب پیش روی رئالی ها نیست و این تیم نسبت به جذب کریستین اریکسن نیز تمایل نشان داده است و بیل نیز از ایده بازگشت به باشگاه سابقش یعنی تاتنهام با آغوش باز استقبال خواهد نمود.

بیل در آخرین روز ماه آگوست 2013 در ازای 103 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو آمد؛ مبلغی که در آن موقع بالاترین مبلغ پرداختی برای یک بازیکن محسوب می شد.

او در دوران حضورش در جمع کهکشانی ها 14 عنوان رنگارنگ را به صندوقچه افتخاراتش اضافه نمود که از جمله آنها می توان به چهار قهرمانی لیگ قهرمانان، یک قهرمانی لالیگا، یک جام حذفی اسپانیا، یک سوپر جام اسپانیا، سه سوپر جام اروپا و چهار قهرمانی جام باشگاه های دنیا اشاره نمود.

علاوه بر این، بیل در بسیاری از فینال های بزرگ از جمله فینال سال 2014 والنسیا، 2014 لسیبون و 2018 کی اف (گل قیچی برگردان به لیورپول) نقش مهمی را ایفا کرد.

با این وجود، ملی پوش ولزی در این مدت با چندین مورد مصدومیت نیز روبرو شد که پیشرفت حرفه ای وی را در جمع غول های اسپانیا، تحت الشعاع قرار داد؛ او در مجموع 22 بار از نواحی مختلف دچار آسیب دیدگی شد و این مصدومیت ها مانع از این شد تا وی عملنمودهای مورد انتظارش را به نمایش بگذارد و در نتیجه آن، طرفداران کم طاقت رئالی نیز به انتقاد تند از وی روی آوردند و تمام این اتفاقات از این واقعیت حکایت دارد که نه تنها اطرافیان بلکه شخص بیل نیز از دیده شدن برچسب فروشی روی پیشانی اش به خوبی اطلاع دارد!!

ورزشی**3991** 1055

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2695

به "رئال انتها رقم پیشنهادی خود را روی پیشانی بیل چسباند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال انتها رقم پیشنهادی خود را روی پیشانی بیل چسباند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید