کوشش مجدد آبی اناری ها برای اغوای گریژمان

به گزارش کنفرانس هکا، تهران- خبرنگاران- روزنامه اکیپ فرانسه مدعی شد که بدنبال حذف اتلتیکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا، آنتوان گریژمان ستاره فرانسوی این تیم که سال گذشته پیشنهاد بارسلونا را رد نموده بود، در حال سبک و سنگین کردن پیشنهاد جدید آبی اناری ها است.

کوشش مجدد آبی اناری ها برای اغوای گریژمان

به گزارش روز یکشبنه خبرنگاران و براساس گزارش اکیپ، حذف از لیگ قهرمانان تاثیرات زیادی روی تیم پایتخت نشین اسپانیا خواهد گذاشت؛ در واقع این روزنامه مدعی است که باشگاه بارسلونا پس از ناکام ماندن کوشش های سال گذشته اش برای کشاندن مهاجم فرانسوی به نیوکمپ، بار دیگر برای اغوای وی دست به کار شده است.

علاوه بر این، این روزنامه می افزاید اگرچه مبلغ فسخ قرارداد کنونی گریژمان 200 میلیون یورو اعلام شده است اما این بند در قرارداد مذکور تا ژوئن امسال اجرایی نخواهد شد؛ به عبارت بهتر، تا پیش از این تاریخ، هر باشگاهی که بخواهد و توان اقتصادی داشته باشد می تواند با پرداخت 120 میلیون یورو از خدمات گریژمان بهره مند گردد.

مهاجم ملی پوش اتلتیکو ژوئن سال گذشته پس از یک ماه تعلل و تردید در نهایت در مستندی به نام تصمیم پیشنهاد آبی اناری ها را به طور رسمی رد کرد و ترجیح داد تا در تیم تحت راهنمایی دیگو سیمئونه به کار خود ادامه دهد.

با این حال، اوضاع در اتلتیکو مطابق انتظارات گریژمان پیش نرفت و حذف از لیگ قهرمانان به دست یوونتوس که با شکست آخر هفته مقابل اتلتیک بیلبائو در لالیگا همراه شد، آخرین روزنه امید قرمز و سفیدهای مادرید را برای فتح دست کم یک جام در این فصل کور کرد تا مرد فرانسوی برای تحقق رویاهایش گزینه های جدید پیش روی خود را مورد آنالیز مجدد قرار دهد.

ورزشی**3991**9129

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2379

به "کوشش مجدد آبی اناری ها برای اغوای گریژمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مجدد آبی اناری ها برای اغوای گریژمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید