وضعیت هیئت مدیره تسلا نابسامان است؟ ، رمز گشایی از توییت های اخیر ایلان ماسک

به گزارش کنفرانس هکا، توییت های مدیرعامل تسلا؛ ایلان ماسک همواره جنجالی و پر حاشیه بوده و به نظر می رسد وی قصد ندارد دست از جنجال بردارد. اما نگاهی به توییت های اخیر وی نشان می دهد اوضاع تسلا آن طور که انتظار می رود مثبت پیش نمی رود.

وضعیت هیئت مدیره تسلا نابسامان است؟ ، رمز گشایی از توییت های اخیر ایلان ماسک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نگاهی به توییت های ایلان ماسک نشان می دهد که وضعیت کار هیئت مدیره تسلا رضایت بخش نیست و این موضوع می تواند در آینده تسلا نیز تاثیری منفی داشته باشد.

چند ماه پیش بود که ایلان ماسک با نشر یک توییت جنجالی در خصوص نحوه فروش سهام شرکت تسلا باعث شد از سوی کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده یک جریمه سنگین نصیب تسلا گردد، اکنون به نظر می رسد این وضعیت در سایه توییت های ایلان ماسک احتمال تکرار دارد و هیئت مدیره تسلا همچنان قادر به نظارت بر توییتر ایلان ماسک نیست.

به نظر می رسد مدیران ارشد این شرکت خودروسازی انتظار دارند که ایلان ماسک احتیاط بیشتری در خصوص محتواهایی که منتشر می نماید داشته باشد، اما خود ایلان ماسک در این زمینه چندان قوی عمل نمی نماید. وی هنوز هم در توییتر به مدیران شرکت خود می تازد، در خصوص وضعیت سهام اظهار نظر می نماید و حتی در خصوص موضوعات فرعی اظهار نظرهای جنجالی دارد. درواقع شواهد حکایت از آن دارند که ایلان ماسک هنوز نمی تواند روی مواردی که در توییتر می نویسد به درستی قضاوت کند و اساسا توجهی ندارد محتواهایی که نشر می دهد می توانند نادرست یا گمراه نماینده باشند.

این موضوع می تواند ماسک و شرکت تسلا را به مسئله ای بزرگتر از آنچه که قبلا تجربه نموده اس(جریمه سنگین کمیسیون اوراق بهادار) دچار کند.

ایلان ماسک اخیرا در توییتی مدعی شده که تا سرانجام سال 2019 حدود نیم میلیون خودرو را فراوری خواهد نمود، اما این ادعا می تواند به وقوع بپیوندد؟این وعده تقریبا 2 برابر تعداد خودروهای تسلا در سال گذشته است. بر این اساس فراوری 500،000 خودرو در سال جدید می تواند به عنوان یک چالش شنماینده به نظر برسد.

جالب است که ماسک به فاصله ای کوتاه از این توییت نوشت شاید بتوانند 400 هزار یا 3500 خودرو فراوری نمایند. یعنی توییت پیشین خود را نقض کرد. با این شرایط سهامداران و هیئت مدیره فعلا از توییت های عجیب ایلان ماسک در امان نیستند اما باید دید این توییت های عجیب می تواند یک جریمه دیگر به تسلا تحمیل کند یا خیر.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: انتخاب
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2026

به "وضعیت هیئت مدیره تسلا نابسامان است؟ ، رمز گشایی از توییت های اخیر ایلان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت هیئت مدیره تسلا نابسامان است؟ ، رمز گشایی از توییت های اخیر ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید