قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا

به گزارش کنفرانس هکا، در هر منطقه تهران می توان پاساژها، مراکز خرید و مجتمع های تجاری عظیم و کوچکی را دید که سر از زمین بیرون آورده اند. با امکاناتی که پاساژها و مراکز خرید در اختیار مشتریان قرار می دهند، به تدریج مغازه ها از رونق افتادند و روزبه روز به تعداد پاساژها افزوده شد. این مراکز خرید، متناسب با محله ای که در آن قرار گرفته اند، کالاها، قیمت ها، خدمات و ویژگی های خاص خود را دارند. بنابراین بدیهی است که نمی توان بافت و کیفیت خدمات یا کالاهای مرکز خریدهای شمالی تهران را با پاساژهای جنوب یا سایر مناطق پایتخت مقایسه کرد. مرکز خرید روشا یکی از مراکز خرید شمال تهران است که در گروه مجتمع های تجاری گران قیمت مناطق بالای شهر محسوب می گردد. این پاساژ به عرضه اجناس گران قیمت، کالاهای برند و خدمات باکیفیت خود شهرت پیدا نموده است؛ بنابراین در این مطلب سری به پاساژ روشا زده ایم تا ضمن آنالیز خدمات و امکاناتی که این مرکز خرید در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، نگاهی به قیمت رهن و اجاره فروشگاه ه ها و واحدهای تجاری مرکز خرید روشا بیندازیم؛ بنابراین در صورتی که شما هم قصد رهن یا اجاره فروشگاه در این مرکز خرید را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا

چرا دپارتمان استور؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا این مرکز خرید را دپارتمان استور روشا نام گذاری نموده اند. برای پاسخ به ای سوال باید گفت روشا در واقع یک پاساژ یا مرکز خرید نیست، بلکه یک فروشگاه خرده فروشی است که با یک مدیریت یکپارچه برندهای مختلفی را گرد هم آورده است. وجود تنوع کافی در کالاهای چنین فروشگاهی به مشتریان فرصت کافی برای مقایسه کالاهای برندهای مختلف را می دهد. چنین فروشگاه هایی را در اصطلاح سبک دپارتمان استور می گویند. بنابراین روشا هم یک دپارتمان استور محسوب می گردد.

قصه دپارتمان استور روشا از کجا آغاز شد؟

دپارتمان استور روشا در مهرماه سال 1394 به همت بعضی از کارآفرینان ایرانی تاسیس شد. این دپارتمان در 18 طبقه ساخته شده است. 10 طبقه از روشا سنتر به پارکینگ مدرن طبقاتی اختصاص داده شده و سایر طبقات آن برای فروشگاه و رستوران در نظر گرفته شده است.

این فروشگاه برای ارائه سبکی جدید از مشتری مداری راه اندازی شده که در آن فرصت کافی برای مقایسه و انتخاب بین کالاهای متعددی فراهم شده است. برای تحقق این هدف در دپارتمان استور روشا خبری از فروشگاه های کوچک، واحدهای تجاری یا غرفه های متعدد نیست. مشتریان می توانند بدون هیچ مرز و دیواری کالاهای برندهای مختلف را در یک جا مشاهده نموده، آن را با هم مقایسه نمایند و بین برندهای مختلف مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند.

علاوه براین آموزش مستمر کارکنان و پرسنل این فروشگاه باعث شده است افرادی که به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند، رفتاری حرفه ای داشته باشند و به جای تحمیل آزاردهنده کالاها به مشتریان، خدمات بدون اجباری را برای مراجعه نمایندگان به این فروشگاه فراهم نمایند. بنابراین با ورود به دپارتمان استور روشا یک فروشگاه خرده فروش یکپارچه را خواهید دید که پرسنل حرفه ای آن کالاهای متنوعی از برندهای مختلف را به شما عرضه خواهند کرد.

این فروشگاه در منطقه نیاوران تقاطع عمار و فرمانیه واقع شده است. برای دسترسی به روشا سنتر به وسیله وسایل نقلیه عمومی می توانید از متروی تجریش و خطوط تاکسی رانی بهره ببرید. همچنین برای استفاده از خودروی شخصی راستا خیابان دزاشیب، عمار یا لواسانی راستاهای دسترسی به این مرکز خرید هستند.

ویژگی ها و امکانات مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا با ارائه امکانات و تجهیزات مختلف، فضایی دلنشین و آرام برای آسودگی هرچه بیشتر مشتریان فراهم نموده است. بعضی از این امکانات به توضیح زیر است:

کالاهای متنوع و باکیفیت

مرکز خرید روشا استور تهران درمجموع از 7 دپارتمان یا بخش ویژه برای نوع خاصی از کالا تشکیل شده است. این گروه های کالایی شامل دپارتمان لباس زنانه (طبقه G)، دپارتمان کیف و کفش (طبقه GF)، دپارتمان ساعت و زیورآلات (طبقه GF)، دپارتمان پوشاک و لوازم ورزشی (طبقه 2)، دپارتمان لباس بچه (طبقه 1)، دپارتمان لباس مردانه (طبقه 1) و در آخر دپارتمان لوازم آرایش، عطر و ادکلن (طبقه GF) می گردد. در این مرکز خرید کالاهایی باکیفیت بسیار بالا از بهترین برندهای جهان وجود دارد.

خدمات دیگر

روشا برای مشتریانی که فرصت کافی برای خرید حضوری ندارند، فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نموده است. بنابراین همه مشتریان روشا سنتر از مناطق 22 گانه تهران می توانند به صورت آنلاین از این دپارتمان استور خرید نمایند. همچنین شرایط بازگشت هفت روزه کالا، ارسال رایگان و ضمانت کیفیت از خدماتی است که در فروشگاه آنلاین روشا به مشتریان عرضه خواهد شد. چنین امکاناتی باعث شده است مشتریان روشا سنتر وفاداری بیشتری به این مرکز تجاری پیدا نمایند.

انتخاب بدون مرز

روشا سنتر را می توان اولین فروشگاه بدون مرز ایران دانست. چرا که در این مرکز خرید هیچ فروشگاه، غرفه یا دیوار و اتاقی وجود ندارد. ویترین ها و کنسول های این فروشگاه در فاصله های مناسبی از هم قرار گرفته اند و اجناس باکیفیت از برندهای مختلف را برای مشتریان به نمایش گذاشته اند. این کالاها بدون هیچ دیوار و مرزی در اختیار مشتریان قرار دارند. بنابراین افراد می توانند به راحتی و آزادانه اجناس برندهای مختلف را با هم مقایسه نموده و انتخاب بهتری داشته باشند.

پارکینگ

روشا سنتر هم مانند اغلب مراکز خرید فضای قابل توجهی را برای تامین پارکینگ در نظر گرفته است. 10 طبقه از این ساختمان 18 طبقه ای به پارکینگ طبقاتی مدرن اختصاص داده شده است. به همین دلیل افراد بدون دغدغه جای پارک می توانند با خودروی شخصی به دپارتمان استور روشا مراجعه نمایند و بدون نگرانی برای جای خودرویشان ساعت ها به خرید و وقت گذرانی در کافه، رستوران یا باشگاه روشا بپردازند. ظرفیت بالای این پارکینگ 10 طبقه ای به راحتی جوابگوی احتیاج همه مشتریان خواهد بود.

رستوران

در مرکز خرید روشا سنتر علاوه بر امکانات متنوع برای فروش کالا، خدماتی هم به منظور آرامش و لذت بیشتر مشتریان فراهم شده است. بنابراین مشتریان می توانند پس از یک خرید لذت بخش، به رستوران های موجود در این مجتمع تجاری رفته و غذای دلخواه خود را با کیفیت کم نظیر انتخاب نمایند. از رستوران های دپارتمان استور روشا می توان به رستوران جاده ابریشم، رستوران ایرانی روشا، رستوران فاین داینینگ و کافی شاپ های مختلف اشاره نمود. همچنین روف گاردن یا باغ پشت بام این مرکز خرید یکی از چشم نوازترین مکان های روشا سنتر برای استراحت بعد از خرید، دورهمی های محبت آمیز یا قرارهای دیدار است.

باشگاه بدنسازی

سالن ورزشی R8 در طبقه هشتم پاساژ روشا محیطی هیجان انگیز، مثبت و انرژی بخش برای ورزشکاران و عاشقان ورزش فراهم نموده است. با عضویت در این باشگاه، می توانید از انواع ورزش ها، ماساژهای ریلکس نماینده و ورزشی، رژیم ها و برنامه های غذایی، دستگاه های ورزشی بسیار پیشرفته، حرکات اصلاحی و… تحت نظر مربیان حرفه ای بهره مند شوید. همچنین امکان برگزاری کلاس های خصوصی برای افراد در این باشگاه ورزشی وجود دارد. در مجموع می توان گفت باشگاه ورزشی روشا یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین سالن های ورزشی موجود است.

باشگاه مشتریان

روشا برای مشتریان خود باشگاهی ویژه در نظر گرفته است که مشتریان با عضویت در آن به ازای هر خرید امتیاز ویژه ای دریافت خواهند کرد. مشتریان با جمع آوری امتیازهای خود می توانند بعضی کالاها را با تخفیف ویژه دریافت نمایند و از تخفیف ویژه رستوران ها، تست منوی جدید، تخفیف در سینما یا تئاتر، خدمات آرایشی بهداشتی رایگان ماهانه و هزاران سرویس دیگر بهره مند شوند. مشتریان می توانند با عضویت در باشگاه کارت فیروزه ای، نقره ای یا طلایی دریافت نمایند.

قیمت رهن یا اجاره در فروشگاه روشا

با توجه به امکاناتی که دپارتمان استور روشا در اختیار مشتریان قرار می دهد، افراد بسیار زیادی مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه می نمایند. به همین دلیل این فروشگاه مشتریان خاص خود را دارد. این موضوع باعث شده افراد زیادی هم خواستار اجاره یا رهن فروشگاه در روشا سنتر باشند؛ اما شرایط و قیمت ها برای رهن یا اجاره در فروشگاه روشا چگونه است؟

مراحل اجاره و رهن در فروشگاه روشا به طور کامل به وسیله مذاکرات ایمیلی انجام می گردد؛ اما با توجه به اینکه در مرکز خرید روشا غرفه و مغازه وجود ندارد، برای اجاره در این فروشگاه باید به طور حضوری در مجتمع تجاری درباره متراژی واگذاری، مذاکره کنید. در این حالت تعدادی از ویترین ها برای عرضه کالاهایتان به شما تعلق خواهد گرفت. البته گاهی نیز فقط متراژ مشخصی از فروشگاه بدون ویترین واگذار خواهد شد. در نظر داشته باشید کالاهای شما در ابتدا مورد آنالیز هیئت مدیره قرار گرفته و پس از تایید آن ها درباره شرایط رهن یا اجاره جلساتی برگزار خواهد شد.

در حالت کلی مدیران روشا سنتر پیش پرداخت و اجاره ماهانه را به رهن کامل ترجیح می دهند. برای اجاره در این مرکز تجاری باید حدود 100 تا 300 میلیون تومان پیش پرداخت و ماهانه حدود 12 تا 20 میلیون تومان پرداخت کنید. برای مثال 25 متر از طبقه دوم این مرکز تجاری با قیمت 300 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 25 میلیون تومان آماده واگذاری است. البته بد نیست بدانید قیمت هر بخش از این فروشگاه به عوامل متعددی مانند طبقه، دسترسی راحت برای مشتریان، متراژ و… بستگی دارد.

بنابراین برای اجاره یا رهن در مرکز خرید روشا، ضمن در نظر دریافت بودجه، نوع کالا و خدمات و متراژ باید ببینید کارشناسان این فروشگاه چه مبلغی را برای بخش مورد نظر معین نموده اند. بنابراین بهتر است به خوبی همه جوانب و گزینه های موجود را آنالیز کنید تا از انتخاب خود پشیمان یا با خسارات اقتصادی چشمگیر روبرو نشوید.

منبع: هومینگ
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10642

به "قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا" امتیاز دهید

2 کاربر به "قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا"

1 دیدگاه

فرشته حسینی نیا 16 آذر 1400

اجاره غرفه برای پوشاک مردانه

پاسخ به فرشته حسینی نیا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید