شرایط برگزاری رقابت های کانوپولو مهیا گردد

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/لرستان عضو تیم ملی کانوپولو بانوان می گوید: رشته ما هر کسی داخل قایق خودش است و نسبت به فوتبال برخورد کمتری دارد.

شرایط برگزاری رقابت های کانوپولو مهیا گردد

صبا رحمتی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث تیمداری سیاست های فدراسیون منوط به تاسیس باشگاه های ورزشی است و اگر این مهم اجرا گردد می توانیم لیگ خوبی داشته باشیم.

وی در مورد برنامه های تیم ملی اظهار کرد: رقابت های جهانی قرار است فروردین 1400 در ایتالیا برگزار گردد که نمی دانیم تیم ایران اعزام می گردد یا نه ولی ما تابع تصمیم فدراسیون هستیم.

رحمتی یادآور شد: رقابت های قهرمانی آسیا که قرار بود سال جاری برگزار گردد به علت کرونا به تعویق افتاده و معلوم نیست چه زمانی برگزار گردد.

این بانوی لرستانی با بیان اینکه در شرایط کرونایی تمرین داخل آب ندارم، اضافه نمود: فعلاً تمرینات بدنسازی و هوازی را انجام می دهم و اگر شرایطی فراهم گردد که با بقیه ملی پوشان اردو برگزار کنیم خیلی خوب است.

وی توضیح داد: رشته ما تیمی است و تمرینات انفرادی خیلی کاربرد ندارد و پاسخگو نیست و انتظار می رود شرایط تمرین تیمی برای ما هم فراهم گردد.

رحمتی با اشاره به اینکه الان رقابت های فوتبال بدون هیچ مسئله ای در کشور برگزار می گردد، اضافه نمود: رشته ما هر کسی داخل قایق خودش است و نسبت به فوتبال برخورد کمتری دارد و می توان رقابت های کانوپولو را برگزار کرد.

عضو تیم ملی کانوپولو بانوان تاکید نمود: چون رقابت های جهانی را در پیش داریم، امیدواریم شرایطی فراهم گردد که مسابقات لیگ و قهرمانی کشور برگزار گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11721

به "شرایط برگزاری رقابت های کانوپولو مهیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط برگزاری رقابت های کانوپولو مهیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید