سوغات هامبورگ، آلمان

به گزارش کنفرانس هکا، خرید سوغات یکی از مجذوب کننده ترین بخش های سفر است. به خصوص در شهری مثل هامبورگ که بوتیک ها و فروشگاه های زیبایی برای خرید سوغات دارد.

سوغات هامبورگ، آلمان

یکی از برترین بخش های سفر، گشت و گذار در مراکز خرید و زیر و رو کردن محصولات متنوع برای انتخاب سوغاتی است. اگر در سفر به هامبورگ، تصمیم گرفتید که برای دوستان و نزدیکان تان سوغات بخرید، می توانید از این مقاله یاری بگیرید تا با برترین سوغات هامبورگ آشنا شوید. محصولاتی که برخی از آن ها خاص و منحصربه فرد هستند و در محل زندگی شما مشابه آن ها پیدا نمی گردد.

شیرینی و شکلات

همه جای جهان شیرینی و شکلات پیدا می گردد اما هر جایی، شکلات و شیرینی های خاص خود را دارد. در هامبورگ هم می توانید شیرینی های محلی و شکلات های خاصی بخرید که جای دیگر پیدا نمی گردد. آلمان یکی از مهم ترین فراوری کنندگان انواع شکلات و آب نبات است. مثلا شکلات های مارزیپانی شرکت Niederegger را در فروشگاه های سوغات خواهید دید که مورد توجه گردشگران واقع شده است. محصولات این شرکت بسیار لذیذ و باکیفیت است و صد در صد از خمیر بادام بدون افزودنی و شکر تهیه می گردد. علاوه بر این، خریدن محصولات محلی و بومی، تجربه ای فرق دارد که به توسعه اقتصاد محلی یاری می نماید و گامی در جهت رشد گردشگری مسئولانه است.

وسایل دکوری و تزیینات کریسمس

بازارچه های کریسمس آلمان، برترین جا برای خرید وسایل تزیینی و رنگارنگ هستند. این تزیینات زیبا و رنگارنگ را می توانید به عنوان یادگاری از سفر به آلمان به خانه بیاورید و روزهای جشن، خانه های خود را تزیین کنید. البته در بازارچه های کریسمس، غیر از وسایل دکوری و تزیینی، چیزهای زیادی برای خرید به عنوان سوغات پیدا می گردد. بسیاری از غرفه ها به فروش انواع کادو اختصاص دارند. انواع شیرینی ها و دسر های مخصوص کریسمس در این بازارچه ها به فروش می رسد که آن ها هم انتخاب خوبی برای سوغات است.

ماگ های یادگاری

برای کسانی که به خوردن چای و قهوه علاقه دارند، انواع ماگ می تواند سوغاتی خوبی باشد. یک یادگاری زیبا که هر صبح و شب، محبت شما را به عزیزان تان یادآوری می نماید. در هامبورگ در بازارچه ها و فروشگاه های سوغات، می توانید ماگ های زیبایی بخرید که با طرح های مرتبط با هامبورگ، وجود دارند. مثلا عکس جاذبه های گردشگری یا شاعران و موسیقی دان های مشهور آلمانی. یکی از محصولاتی که در بازارهای کریسمس بسیار فراوان است و خریداران زیادی دارد، انواع ماگ، فنجان و لیوان است.

خوراکی های محلی

یکی از اولین چیزهایی که معمولا هنگام خرید سوغات به فکر مان می رسد، انواع سوغاتی های محلی است. هر شهر و کشوری، انواع خوراکی های مخصوص به خود دارد که در جای دیگر، شبیه آن را نمی توانید پیدا کنید.

ادویه جات Waterkant

در فروشگاه Ankerkraut می توانید برترین ادویه جات جهان را در بسته بندی های زیبا بخرید. ادویه های مختلف چه به صورت خالص و چه ترکیبی، در ظروف مختلف به فروش می رسند. برخی از این ادویه های ترکیبی، هواداران فراوانی دارند. البته علاوه بر ادویه می توانید محصولات دیگری مثل چای، انوع روغن و سس های مختلف را هم بخرید. مواد تشکیل دهنده این چاشنی ها و ادویه ها از برترین نقاط جهان فراهم می گردد و هر محصولی که می خرید، به کیفیت و تازگی آن مطمئن باشید.

ساعت های مچی سفارشی

شرکت ساعت سازی Fischer & Cie در هامبورگ از سال 2011 فعالیت می نماید. این شرکت کوچک، علاوه بر فراوریات اختصاصی، فقط از هر مدل، تعداد محدودی فراوری می نماید. مشتریان این شرکت می توانند با یاری طراح آن فردی به نام Christopher Graf، ساعت دلخواه خود را به هر سبک و سیاقی که دوست دارند، سفارش دهند. ساعتی که شبیه آن را هیچ کجای دیگر جهان نمی توانید پیدا کنید و کاملا منحصربه فرد است. سوغاتی فوق العاده ای که دوستان شیک پوش شما را بسیار خشنود می نماید.

منبع: کجارو / travelingeurope.biz
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13011

به "سوغات هامبورگ، آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغات هامبورگ، آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید