دروس تئوری و بعضی کارآموزی های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا 22 فروردین تعطیل است ، احتمال انحلال نیمسال 99-98

به گزارش کنفرانس هکا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اطلاعیه ای تعطیلی دروس تئوری و بعضی کارآموزی های این دانشگاه را تا 22 فروردین تعطیل اظهار داشت.

دروس تئوری و بعضی کارآموزی های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا 22 فروردین تعطیل است ، احتمال انحلال نیمسال 99-98

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمدرضا صبری، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اطلاعیه ای درخصوص ادامه نیمسال تحصیلی 99-98 و تعطیلی این دانشگاه تا 22 فروردین توضیحاتی ارائه داد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اعلام ستاد کشوری مقابله با ویروس کرونا، محدودیت در تردد تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت و به همین دلیل علا و تا اعلام ثانوی کلاس های درس تئوری و کارآموزی هایی که در دهه آخر اسفند نیز تعطیل بود، از 16 تا 22 فروردین 99 تعطیل است. بدیهی است حضور اکسترن ها و اینترن ها و دستیاران بالینی که توسط دانشکده پزشکی اعلام شده بود، طبق برنامه آن دانشکده لازم است.

بعضی از معاونان آموزشی دانشگاه ها و مدیران حوزه ستادی معاونت اموزشی وزارت متبوع عقیده بر انحلال نیم سال دوم تحصیلی 99-98 دارند. دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای جلوگیری از وقفه تحصیلی دانشجویان و جلوگیری از اضافه شدن یک نیمسال به دوره آنان و همچنین برای با توجه به اظهارنظر بعضی از همکاران اپیدمیولوژیست مبنی بر تداوم شیوع کرونا در پاییز و زمستان 99، مجدانه سعی بر جلوگیری از انحلال نیمسال تحصیلی فعلی را دارد. در این ارتباط با استفاده از آموز ش. مجازی و در نظر دریافت الزامات آموزشی و مشوق هایی برای اعضای محترم هیات علمی، سعی در استفاده از روش های مختلف مجازی با موضوع سامانه نوید داریم. امیدوارم عمده دروس تا 16 فروردین بارگذاری گردد. چنانچه دانشجویان عزیز طبق برنامه اعلامی در سایت دانشکده ها از این روش ها استفاده و استقبال نمایند، سه سناریو مختلف برای ادامه تعطیلی تا خاتمه فروردین و تا خاتمه اردیبهشت و تا خاتمه خرداد در چندین صفحه با ذکر جزییات به وزارت متبوع ارائه نموده ایم که در صورت تایید بتوانیم با آموزش مجازی و استفاده از قسمتی از تابستان نیمسال فعلی را به اتمام برسانیم. برای دروس عملی و بالینی نیز پیش بینی هایی صورت گرفته که در صورت تایید وزارت متبوع در آینده ارائه خواهد شد. البته تمام این موارد بستگی به تصمیم معاونت وزارت متبوع دارد که خوشبختانه پیش نویسی که امروز ارائه کردند، دال بر ادامه نیمسال با آموزش مجازی و استفاده از تابستان برای دروس عملی دارد. این پیش نویس قرار است دوشنبه 11 فروردین در وبینار مسئولین حوزه آموزش وزارت متوبع و معاون آموزشی دانشگاه ها نهایی شده و سپس ابلاغ می گردد.

در صورت عدم ارائه بعضی از دروس به صورت مجازی توسط اعضای محترم هیات علمی یا عدم استفاده دانشجویان از بعضی از دروس، آن درس حذف خواهد شد.

وبلاگ پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9570

به "دروس تئوری و بعضی کارآموزی های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا 22 فروردین تعطیل است ، احتمال انحلال نیمسال 99-98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروس تئوری و بعضی کارآموزی های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا 22 فروردین تعطیل است ، احتمال انحلال نیمسال 99-98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید