خسارت میلیاردی به ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان

به گزارش کنفرانس هکا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برآورد 5 تا 7 میلیارد تومانی خسارت های وارده به ابنیه تاریخی استان سیستان و بلوچستان در سیلاب اخیر جنوب شرق کشور اطلاع داد.

خسارت میلیاردی به ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران، عزت الله ضرغامی صبح چهارشنبه - 16 اسفند 1402 - در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان سیستان و بلوچستان به بعضی از ابنیه های تاریخی کشور بین 5 تا 7 میلیارد تومان خسارت وارد شد که با تامین بودجه ، بازسازی خواهند شد.

وی با اشاره به سفرهای نوروزی مردم و تصمیم دولت هم گفت: 27 دستگاه مرتبط با سفرهای نوروزی هماهنگی خوبی با هم داشته اند. رئیس جمهور و معاون اول تذکرهای جدی به همه دستگاه ها دادند تا با دبیرخانه و ستاد سفرهای نوروزی همکاری خوبی انجام گردد. امیدوارم با توجه به تقارن عید 1403 و ماه رمضان، ان شاءالله هم برای جهان و هم برای آخرت مردم خوب باشد به خصوص با توجه به برنامه هایی که در این ایام از لحاظ معنوی و مادی تدارک دیده شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به سفر 20 اینفلوئنسر معروف چینی به کشورمان، گفت: این 20 اینفلوئنسر فعال چینی با مجموع 60 میلیون دنبال کننده به چهار گروه فرهنگی، اکوتوریسم، طبیعت و جاده ابریشم تقسیم شدند و مطمئنم در ایجاد انگیزه برای گردشگران چینی در سفر به ایران نقش بسیار موثری می توانند داشته باشند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 16 اسفند 1402 بروزرسانی: 16 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15738

به "خسارت میلیاردی به ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت میلیاردی به ابنیه تاریخی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید