خرید جعبه بسته بندی آماده در تعداد کمخرید جعبه آماده طلقیخرید جعبه آماده کرافتخرید جعبه آماده فست فودجعبه آماده بسته بندی شمعخرید جعبه آماده برای لوازم آرایشی و بهداشتی

به گزارش کنفرانس هکا، جعبه آماده معمولا در تعداد پایین برای کسب و کارها و افرادیی مناسب است که در آغاز کسب و کار خود هستند و می خواهند جنس خود را به فروش برسانند و یا برای شرکت در نمایشگاه و یا سمیناری احتیاج به بسته بندی دارند. در این زمان برترین گزینه استفاده از جعبه های آماده می باشد.جعبه های آماده در تنوع های مختلفی فراوری شده اند. جعبه آماده طلقی، کارتن آماده و یا پاکت پنجره دار آماده و ساک دستی آماده و لیبل آماده.

خرید جعبه بسته بندی آماده در تعداد کمخرید جعبه آماده طلقیخرید جعبه آماده کرافتخرید جعبه آماده فست فودجعبه آماده بسته بندی شمعخرید جعبه آماده برای لوازم آرایشی و بهداشتی

بسته به نوع جنس و ابعاد جعبه قیمت های آنها فرق دارد. ارزان ترین بسته بندی، بسته بندی طلقی می باشد و گران ترین نوع بسته بندی هارد باکس یا جعبه ساخت می باشد.

برای سفارش جعبه های آماده ابتدا محصول خود را اندازه گیری نموده و نزدیک ترین جعبه به ابعاد خود را انتخاب نمایید. ساخت و تحویل جعبه های بسته بندی ارزان طی چند ساعت و حداقل یکروزه انجام می گردد.

برترین سایز برای جعبه آماده کدام است ؟

یکی از کاربردهای جعبه های آماده، استفاده از آن ها برای هدایای تبلیغاتی شرکت ها در مرنام و رویداد های خاص می باشد بسیاری از مشتریان ما برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی خود با ما تماس می گیرند و جعبه با قیمت مناسب از ما می خواهند که ما هم بر اساس ابعادی مورد نظر آنها برترین گزینه را برای بسته بندی پیشنهاد می دهیم.دهید.

جعبه آماده چگونه با طراحی خاص خود مشتریان را مجذوب خود می نماید؟

طراحی جعبه آماده برای محصولات به عنوان یک رشته طراحی، به تنهایی یک صنعت است. آژانس های طراحی و تبلیغات در اقصی نقاط جهان، صدها طراح را استخدام می نمایند که به طور کامل بر ایجاد برندهای قوی از طریق طراحی جعبه آماده و برندسازی تمرکز می نمایند. جعبه آماده برای محصولات یک مقوله رو به رشد است که منتظر طراحان بزرگ و پیشرفت هر چه بیشتر است. اما این تفکر طراحی به چیزی بیش از یک چشم خوب احتیاج دارد.

وضوح و سادگی در طراحی جعبه آماده برای محصولات

بیایید با هم یک موضوع را امتحان کنیم. دفعه بعد که به سوپرمارکت می روید، یک قفسه تصادفی انتخاب کنید و یک محصول را در دست بگیرید. دو سوال از خودتان بپرسید.

این محصول چیست؟

چه برندی فراوری نماینده آن است؟

آیا می توانید در کمتر از 5 ثانیه به جواب سوالتان برسید؟ یا برای پیدا کردن نام محصول و نام برند احتیاج به زمان بیشتری دارید؟ اینجاست که درباره وضوح و سادگی بسته بندی محصولات صحبت می کنیم. بعضی از محصولات بدون پرداختن به اصل مطلب، که همان نام اصلی محصول و نام تجاری آن است، ده ها مزیت را روی بسته بندی لیست می نمایند. این محصولات شاید از بیرون به نظر عالی برسند اما نمی توانند خود را به درستی معرفی نمایند.

اگرچه بعضی از محصولات احتیاج به ایحاد کمی رمز و راز دارند و شاید گاهی استفاده از نام برند آن ها را کمی از سبد خرید مردم دور کند، اما به طور کلی این وضوح چیزی است که بیشتر خریداران در پی آن هستند.

بنابراین قانون شماره یک را به خاطر بسپارید: در خصوص محصول و برندتان شفاف باشید.

صداقت در طراحی جعبه آماده برای محصولات

مبتدیان در طراحی جعبه آماده برای محصولات اغلب کوشش می نمایند تا محصول را به برترین شکلی که می توان تصور کرد به تصویر بکشند. آن ها یک کوکی آغشته به شکلات را نشان می دهند، در حالی که در واقع شما یک بیسکویت ساده با طعم شکلاتی می خرید. مثل همان تجربه همیشگی ما ایرانی ها در خرید بستنی های عروسکی! این ناامیدی و احساس فریب خوردن را می توانیم در حس های کودکی و با تماشا قیافه اصلی هر بستنی به یاد بیاوریم.

با به تصویر کشیدن یک محصول، چندین برابر بهتر از آنچه که هست، مصرف نماینده را گمراه نموده و در نهایت ناامید می کنید. این موضوع در نهایت منجر به کاهش فروش می گردد و تصویر برند را در فکر مخاطب آشفته و نادرست شکل می دهد. اگر چه این محصول ممکن است طعم خوبی داشته باشد، اما وقتی بسته بندی آن به وضوح گمراه نماینده باشد، ارزش کمتری نزد مخاطب پیدا می نماید.

اینجاست که صداقت برند وارد میدان می گردد. مصرف نمایندگان می توانند کمی تفاوت میان تصویر روی جعبه آماده برای محصولات و واقعیت را درک نمایند، اما چیزی که کاملا وعده دروغینی به مشتری می دهد، نوعی دروغگویی به شمار میرود.

وظیفه یک طراح این است که محصول را به برترین شکل ممکن معرفی کند، اما به خاطر داشته باشید که مصرف نمایندگان - از جمله من و شما - سزاوار صداقت و یک رفتار صحیح هستند.

اصالت در طراحی جعبه آماده برای محصولات

اصالت، شخصیت و خاطره انگیز بودن در قلب برندهای بزرگ و البته بسته بندی های بی نقص است. درک علت آن ساده است. صدها محصول و برند مختلف در جهان وجود دارند که همگی برای جلب توجه مصرف نمایندگان رقابت می نمایند. تنها راه متمایز کردن برندتان متفاوت بودن و معتبر بودن است.

از آنجایی که این موضوع احتیاج به تحقیقات گسترده در محیط و البته خلاقیت است، نمی توان در خصوص چگونگی اصیل بودن توصیه ای کرد. به خصوص امروزه که مردم با تعداد بی شماری از محصولات و برندها در ارتباطند. می توانیم با یک مثال این مورد را شرح دهیم. اگر همه برندها برای جعبه آماده برای محصولات عکاسی می نمایند، شما از تصویرسازی یا طراحی مبتنی بر نوعی گرافیک خاص بهره ببرید. وقتی دیگران از چیدمان افقی استفاده می نمایند، به طرح های عمودی پناه ببرید. اگر بیشتر طرح ها نسبتاً امروزی هستند، سعی کنید چیزی را از گذشته به طرحتان اضافه کنید.

جسور و متفاوت باشید و برای ایده گرفتن از جعبه آماده برای محصولات دیگر یاری بگیرید.

بسته بندی برای قفسه در طراحی جعبه آماده برای محصولات

یک خریدار در یک فروشگاه بزرگ، هیچ گاه یک محصول را با جزئیات زیاد نمی بیند. به علت فاصله دید از قفسه ها و چیده شدن محصولات در ردیف های و ستون های متوالی و کنار هم، تنها چیزی که می بینیم الگوهای از محصولات مختلف است. اگر در پی یک محصول خاص نباشیم، تا زمانی که الگوی خاصی توجه ما را جلب نکند، تصمیم نمی گیریم دقیق تر نگاه کنیم. این متمایز بودن و مجذوب کنندهیت محصول زمانی که در قفسه واقعی قرار می گیرد، چیزی است که خرده فروشان آن را تاثیر قفسه می نامند و تفاوت زیادی در فروش محصول ایجاد می نماید. این همان چیزی است که در یک سوپرمارکت می بینید. کدام محصول اول توجه شما را جلب کرد؟

توسعه پذیری در طراحی جعبه آماده برای محصولات

طراحی جعبه آماده برای محصولات باید بتواند به راحتی در محصولات آینده این خط فراوری و یا برای برندهای فرعی، قابلیت توسعه پذیری داشته باشد. به عنوان مثال، تصور کنید که در حال طراحی جعبه آماده برای برند نو آب آلبالو هستید. شما به عنوان یک طراح، طرح خاصی را انتخاب می کنید که دارای تصویر آلبالو است. با این حال، چند ماه بعد، صاحب برند تصمیم می گیرد طعم گیلاس را با همان نام تجاری روانه بازار کند. طراحی جعبه آماده برای محصولات توسعه پذیر، امکان تغییرات آسان و بدون از دست دادن مجذوب کنندهیت بصری را فراهم می نماید.

برای دستیابی به این منظور، همواره باید بسته بندی محصول را با در نظر گرفتن آینده طراحی کنید. این به معنای ایجاد یک طراحی سیستماتیک بصری است که امکان تغییرات آسان در تصویر محصول یا سایر اطلاعات را فراهم می نماید. بنابراین در نهایت یک خانواده از بسته بندی های یک برند را طراحی می کنید که کاملا به هم وابسته اند.

قابل استفاده بودن در طراحی جعبه آماده برای محصولات

قابل استفاده بودن طراحی جعبه آماده برای محصولات، به شکل آن، اندازه و عملکردش می پردازد. در اینجا بحث از برچسب یا جعبه بسته بندی فراتر است. هر چه محصول کاربردی تر باشد، فروش بیشتری به دست می آورد. وقتی سس کچاپ هاینز در طراحی نوش، بطری سس کچاپ را وارونه کرد، فروشش سر به فلک کشید. وقتی این کارخانه و این صنعت در بحران قرار داشت، همین ایده برای استفاده راحت تر و کاربردی تر از شیشه سس کچاپ، به هاینز یاری کرد تا محصول بیشتری بفروشد.

کاربردی بودن، نادیده گرفته شده ترین جنبه طراحی جعبه آماده برای محصولات است. فقط به این علت که صاحبان برندها اغلب جهت آزمایش شده و امتحان پس داده را انتخاب می نمایند که فرصتی برای نوآوری باقی نمی گذارد. کاربردی بودن به تنهایی می تواند بسیاری از چالش های طراحی بسته بندی را حل نماید.

چگونه برترین طراحی جعبه آماده برای محصولات را انجام دهید؟

طراحی جعبه آماده برای محصولات یک مهارت بزرگ و پرمشقت است که همواره در پی طراحانی است که بتوانند هم اصالت محصول و هم عملکرد فروش را تضمین نمایند. بسته بندی آخرین پیامی است که مصرف نماینده می بیند و آخرین فرصتی برای متقاعد کردن او برای خرید محصول است. وضوح، صداقت، اصالت و سایر قوانینی که شرح داده شد، نقش مهمی در این فرآیند بازی می نمایند، اما به هیچ وجه تنها موارد مهم این رشته نیستند.

خرید جعبه آماده طلقی

جعبه های طلقی به صورت شفاف می باشند و می توان از آن ها برای محصولات مختلف استفاده نمود. ابعاد این نوع بسته بندی از سایز های کوچک تا سایز های بزرگ به صورت آماده موجود است. در صورتی که تعداد جعبه های درخواستی شما زیر 1000 عدد می باشد برای صرفه جویی در قیمت بهتر از سایزهای آماده موجود در سایت استفاده نمایید به علت اینکه برای ابعاد مختلف باید قالب های برش مختلف، متناسب با ابعاد سفارشی ساخته گردد و به علت که در تعداد پایین هزینه قالب تاثیری زیادی بروی قیمت نهایی جعبه بسته بندی دارد.

بنابراین با افزایش تعداد فراوری اندازه هزینه های اولیه نظیر قالب در تعداد زیاد تقسیم می گردد و قیمت نهایی کاهش می یابد. در صورتی که تعداد جعبه مورد احتیاج شما بیش از 1000 عدد است می توانید ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید. این نکته در در نظر داشته باشید که امکان چاپ بر روی این نوع جعبه ها در تیراژ بالای هزار عدد وجود دارد و در تیراژهای پایین پیشنهاد ما استفاده از برچسب می باشد.

جعبه های طلقی با ظاهر فانتزی و شیک، یکی از انتخاب های متفاوت برندها برای بسته بندی و ارسال محصولاتشان به شمار می فرایند. جعبه های طلقی در ابعاد و شکل های متنوعی قابل سفارش هستند که هر کدام را می توانید برای محصولات متنوعی بهره ببرید. از شمع و لباس گرفته تا شیرینی های خوشمزه ای که با دست های شما درست می شوند و کام مشتری هایتان را شیرین می نمایند. اگر دوست دارید محصولات از یک پنجره به مشتری ها سلام کند و خودی نشان دهد، می توانید روی خرید جعبه طلقی آماده حساب باز کنید.

خرید جعبه طلقی آماده چگونه است ؟

با خرید این جعبه ها می توانید بسته بندی خود را از سایر کسب وکارها متمایز کنید. بیشتر جعبه های طلقی موجود در بازار به صورت مونتاژ نشده به فروش می فرایند. زحمت چسب زدن به جعبه ها و زمان مورد احتیاج برای مونتاژ کردن آن ها، گاهی خریدار را پشیمان می نماید. به همین علت است که ما جعبه های طلقی را به صورت چسب خورده و آماده برای شما ارسال می کنیم. خرید جعبه طلقی آماده به راحتی آب خوردن است.

اطلاعات مورد احتیاج برای خرید جعبه طلقی آماده

جعبه های طلقی از کرافت سوئدی 400 گرمی تهیه می شوند. این جعبه ها به صورت چسب خورده و آماده برای شما ارسال شده و احتیاجی به آماده سازی و مونتاژ کردن آن ها نیست. شما می توانید همه این جعبه ها را در بسته های 10تایی سفارش بدهید. اگر احتیاج به سایز متفاوتی دارید می توانید با اعلام ابعاد، از قیمت جعبه مورد احتیاجتان آگاه شوید.

انواع جعبه طلقی آماده

جعبه طلقی 19×19×5 بسته 10 عددی

این مدل جعبه ها جادارند و می توانند برای محصولات متنوعی مورد استفاده قرار بگیرند. وسایل تزئینی، شمع و لباس ها را می توانید با خرید جعبه طلقی آماده مربعی، به برترین شکل بسته بندی کنید و به منزل نوشان بفرستید.

جعبه طلقی مربعی با پنجره قلبی

این نوع جعبه برای سلیقه های خاص طراحی شده است. روی در این جعبه طلقی پنجره هایی به شکل قلب طراحی شده اند که می توانند برای کسب وکارهای مختلف استفاده شوند. بیشتر هواداران این جعبه خانم ها هستند. برای لباس های زنانه و لوازم آرایشی می توانید از این جعبه فرق داردفاده کنید.

جعبه طلقی مستطیلی

این جعبه متفاوت ترین ابعاد موجود در بین جعبه های طلقی را دارد. درب این جعبه هم از محصول جدا شده و پنجره روی درب آن هم به شکل یک مستطیل کشیده است. اگر شیرینی های خاص و یا شمع های کشیده ای دارید و در پی بسته بندی خاص برای آن هایید، این جعبه با تعیینات زیر را از دست ندهید.

خرید جعبه طلقی آماده مناسب صابون

این جعبه طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات طلقی دارد. در واقع این جعبه آماده به صورت اختصاصی برای صابون ها تهیه شده است و قیمت آن هم به صرفه و مالی است.

خرید جعبه آماده بسته بندی کارتنی

جعبه های بسته بندی کارتنی را می توانید برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار دهید از بسته بندی لوازم الکترونیکی تا اسباب کشی. این جعبه ها بر اساس وزن قابل تحمل به ضخامت های سه لایه و پنج لایه تقسیم بندی می شوند که هریک می توانند اندازه بار مختلفی را تحمل نمایند. در صورتی که تعداد کمی کارتن مد نظر دارید بهتر است از کارتن های آماده بهره ببرید تا از هزینه های خود بکاهید.

خرید جعبه آماده کیبوردی

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید جعبه اختصاصی مخصوص خود را داشته باشید امکان با توجه به شرایط بازار توجیه مالی نداشته باشید که بخواهید تعداد زیادی از آن ها را تهیه نمایید. ما برای شما جعبه های مدل کیبوردی را پیشنهاد می کنیم که امکان چاپ تک رنگ بر روی آنها وجود دارد و می توانید محصول خود را داخل آن قرار دهید. این جعبه های در دو نوع ساده و پنجره دار موجود می باشد.

خرید جعبه آماده کرافت

خرید جعبه کرافت آماده به محیط زیست آسیبی وارد نمی نماید. این جعبه ها همگی دوستدار محیط زیست هستند و قابل بازیافتند. علاوه بر این جعبه کرافت استحکام بالایی دارد و محصولات را در برابر آسیب ها محافظت می نماید.

در جهانی امروز، انواع مختلفی از جعبه کرافت در بازار وجود دارد که اغلب برای اهداف مختلفی مانند حمل و نقل، هدیه و بسته بندی استفاده می شوند. با این حال، جعبه های کرافت محبوب ترین جعبه های کاغذی هستند که در طیف متنوعی از بسته بندی کاربرد دارند.

مزایای جعبه کرافت آماده چیست ؟

جعبه های کرافت با استفاده از بسته بندی های مختلف جهانی ما را تغییر می دهند. وقتی نوبت به بسته بندی محصولات می رسد، این جعبه ها یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از کسب وکارها هستند. اگرچه امروزه انواع بسته بندی ها و جعبه آماده در بازار وجود دارد، اما بسیاری از مشتریان همچنان جعبه های بسته بندی ساخته شده از کاغذ کرافت را ترجیح می دهند. اولین نکته ای که برای مشتریان قابل توجه است توجه به این نکته است که جعبه کرافت دوست دار محیط زیست است. این جعبه ها کاملا قابل بازیافت هستند. دومین نکته قابل توجه این است که جعبه آماده کرافت به اندازه کافی مستحکم هستند تا محصولات را با خیال راحت در داخل آن ها ارسال نمایند.

چرا باید از جعبه آماده کرافت استفاده کرد؟

همانطور که از نام جعبه کرافت تعیین است، همه این محصولات از کاغذ کرافت ساخته شده اند. انواع مختلفی از این جعبه آماده در صنعت و در بین کسب وکارها وجود دارد. طیف گسترده ای از کاربرد این نوع جعبه، انواع مختلفی از جعبه های کرافت را در اختیار ما قرار می دهد.

خرید جعبه آماده کرافت کشویی

این نوع از جعبه های کرافت دقیقا شبیه به یک کشوی کرافت هستند. جعبه آماده کشویی از دو قسمت مجزا تشکیل می گردد. بخش رویه کار که از مقوای سبک تری ساخته شده و بخش داخلی که معمولا استحکام بیشتری دارد. گاهی این رویه از جنس شفاف ساخته می گردد و شما ترکیبی از یک جعبه طلقی و جعبه کشویی را مشاهده می کنید. نکته مربوط به این جعبه ها این است که به طور معمول برای ارسال پستی آن ها باید از یک کارتن پستی بهره ببرید. این موضوع به علت آسیب پذیر بودن رویه جعبه کشویی و خطر آسیب تماشا محصول است.

خرید جعبه آماده کرافت مخصوص جواهرات

همه ما جعبه جواهرات را در نئوپان سفت یا پلاستیک می شناسیم. بعلاوه جعبه کرافت یکی دیگر از بسته بندی های ساخته شده برای فروش جواهرات و یا اکسسوری ها است. جعبه های کرافت برترین و ارزان ترین بسته بندی برای نگهداری جواهرات یا فروش جواهرات دست ساز در بازار هستند. برندهای محبوب جواهرات از این جعبه ها برای متمایز کردن برندهای خود از سایر برندها استفاده می نمایند. یک جعبه آماده ساده و طبیعی با درج فوم سفید برای نگه داری جواهرات، انتخاب خوبی برای محافظت و سازماندهی جواهرات مانند گردنبند، انگشتر و گوشواره است تا درخشندگی خود را برجسته کند.

خرید جعبه آماده کرافت کادو

جعبه کادو در واقع یک جعبه دسته دار است. اما این جعبه علاوه بر ارسال هدیه برای ارسال مواد غذایی هم استفاده می گردد. جعبه کرافت برترین انتخاب برای بسته بندی مواد غذایی است. آن ها در اشکال و اندازه های مختلف با استفاده از مواد محکم ساخته می شوند. جعبه کادو معمولا دارای دسته ای است تا حمل و نقل مواد غذایی را تسهیل کند. این جعبه های کرافت برای کیک، شیرینی، بسته بندی کیک و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

این جعبه ها برای خرید حضوری یک انتخاب بسیار مجذوب کنندهند. مشتری می تواند با یک جعبه کادو به خانه برگردد و حس کند که یک هدیه ارزشمند را از شما دریافت نموده است.

خرید جعبه کرافت آماده درب جدا

اگر نگاهی به برندهای پوشاک و کفش بیندازیم، متوجه می شویم که اغلب آن ها از جعبه کرافت برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می نمایند. جعبه های کرافت سفید تقاضای زیادی برای کفش و بعلاوه بسته بندی پیراهن و انواع لباس دارند. با توجه به انواع لباس ها مانند پیراهن، کراوات، جوراب، شلوار و … این جعبه های کرافت را می توان به راحتی سفارشی کرد. اگرچه این جعبه ها برای فروش حضوری یک انتخاب بسیار مجذوب کننده هستند، اما بسیاری از کسب وکارهای آنلاین ترجیح می دهند با خرید جعبه کرافت، از کارتن پستی بی احتیاج شوند. با خرید جعبه کرافت درب جدا شما باید هزینه جداگانه ای برای کارتن پستی پرداخت کنید.

خرید جعبه کرافت آماده با طراحی خاص برای هدیه

این نوع جعبه هدیه یکی از محبوب ترین جعبه های کرافت است. حتماً در بعضی از رویدادهای مهم مانند سالگردها، تولدها و یا مهمانی ها، هدایایی دریافت نموده اید که در جعبه های کرافت بسته بندی شده اند. طراحی این جعبه های کرافت تاشو ساده است به علت امکان بستن آن ها به یاری ربان یا کناف، از آشفته شدن بسته بندی از طریق چسب ها جلوگیری می نماید. به تصویر زیر نگاه کنید. این جعبه هدیه کرافت با روبان ابریشمی تزئین شده است. رنگ بندی متفاوت و بعلاوه طرح های موجود روی این جعبه هم می تواند هنگام خرید جعبه کرافت، برای مشتری حائز اهمیت باشد.

خرید جعبه کرافت آماده کیبوردی

نوبت به یکی از محبوب ترین جعبه های آماده یعنی جعبه کیبوردی رسید. جعبه کیبوردی استحکام قابل توجهی دارد و با توجه به نوع طراحی اش مقابل مناسب از طریق پست هم هست. برای خرید جعبه کرافت کیبوردی باید یکی از این سایزها را انتخاب نموده و به صورت آنلاین سفارش بدهید. این جعبه های کرافت به راحتی ایمنی اقلام موجود در بسته بندی را تضمین می نمایند و در مدت زمان ارسال آسیب نمی بینند. توصیه می کنیم برای افزایش ایمنی، قسمت بالایی جعبه را را با چسب ببندید. این جعبه کرافت برای انواع خاص محصولات شنماینده و نفیس بسیار مناسب است.

خرید جعبه آماده فست فود

برای خرید جعبه آماده فست فود گزینه های زیادی پیش روی شماست. اگر در پی سایزهای متفاوتی نسبت به جعبه کیبوردی هستید و یا صاحب فست فود و کسب وکارهای مربوط به ارسال مواد غذایی هستید، می توانید از این جعبه ها بهره ببرید. اگرچه این جعبه ها محدودیت بیشتری برای سفارش در تعداد دارند، اما بیشترا قیمت مناسب تری نسبت به جعبه های کیبوردی دارند. پس اگر به جعبه هایی در این سایزها احتیاج دارید و محدودیتی برای سفارش دادن تعداد بالاتر از 50 عدد ندارید، همین حالا دست به کار شوید و جعبه های خود را سفارش دهید.

قیمت خرید جعبه آماده فست فود چقدر است؟

همواره ما با انواع جعبه آماده و وسایل بسته بندی کوشش می کنیم تا تنوع را در کنار قیمت مناسب برای شما فراهم کنیم. شما تا به حال از کدام جعبه آماده استفاده نموده اید؟ یکی از محصولاتی که این روزها توجه ی ها را به خودش جلب نموده است، جعبه آماده فست فود است. این محصولات با جعبه کیبوردی متفاوتند و طراحی مخصوص به خود را دارند. برای خرید جعبه آماده فست فود باید ابتدا با انواع آن و دسته بندی های کلی آن آشنا شوید.

خرید جعبه آماده فست فود مربعی

این جعبه ها در واقع جعبه های پیتزایی هستند که می توانند برای محصولات مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. مربعی بودن این جعبه ها یکی از مهم ترین ویژگی های آن هاست. کسب وکارهایی که ساعت های دیواری، قاب های مربعی، بشقاب های نقاشی شده و … را در بین محصولاتشان دارند.

این جعبه ها در 4 سایز مختلف روی موجودند.

  • جعبه آماده فست فود مربعی سایز 26 × 26 × 4.5
  • جعبه آماده فست فود مربعی سایز 30 × 30 × 5
  • جعبه آماده فست فود مربعی سایز 33.5 × 33.5 × 4
  • جعبه آماده فست فود مربعی سایز 40 × 40 × 5

خرید جعبه آماده فست فود مکعبی

این نوع جعبه ها در جهانی فست فودها برای همبرگرها مورد استفاده قرار می گیرد. اما محکم بودن و سایز کاربردی آن ها باعث شده که مورد توجه کسب وکارهای دیگر قرار بگیرند. این جعبه ها را می توانید برای کارهای سرامیک، شات های شمع، وسایل دکوری و … بهره ببرید. این جعبه در 2 سایز موجود است.

  • جعبه آماده مکعبی سایز 15 × 14.5 × 7.5
  • جعبه آماده مکعبی سایز 14 × 14.5 × 7.5

خرید جعبه آماده فست فود قفل دار

این جعبه با ابعاد مستطیلی و نسبتا بزرگش جای خوبی در بین جعبه های پرفروش باز نموده است. طول و عرض 35 و 23سانتی متری و البته ارتفاع 12 سانتی متری این جعبه آن را به یکی از جعبه های جادار موجود تبدیل نموده است. این جعبه هم در بسته های 100تایی به فروش می رسد و قیمتش در مقایسه با ابعاد مشابه جعبه کیبوردی بسیار به صرفه است.

خرید جعبه آماده فست فود مستطیلی

این جعبه هم در بین فست فودها متعلق به ساندویچ هاست. طول زیاد و عرض کم این محصول، در بین تمام جعبه های منحصر به فرد است. این جعبه را می توانید در طول 34.5 و عرض 10 و ارتفاع 7 سانتی متری سفارش بدهید. بسته های 50تایی این جعبه روی سایت موجود است و برای محصولانی مثل اشیاَ دکوری، عروسک ها و …. یک انتخاب مناسب است.

جعبه آماده بسته بندی شمع

شمع های مختلف با عطر و رنگ های مجذوب کننده، انرژی بخش خیلی از خونه ها هستند. استقبال عموم از شمع های دست ساز و سلیقه و خلاقیت هنرمندان شمع ساز، باعث رشد صفحه های اینستاگرامی فروش شمع شده است. تعداد زیادی از مشتری های ما در هم در این دسته بندی قرار می گیرند. در این مقاله سعی داریم به چند سوال رایج در زمینه جعبه بسته بندی شمع پاسخ بدهیم. بعد از خواندن این مقاله احتمالا شما می توانید با اطمینان بیشتری یک جعبه آماده برای شمع های خود انتخاب کنید.

کدام جعبه بسته بندی شمع باید انتخاب کرد؟

در بین محصولات شما می توانید سه انتخاب متنوع داشته باشید.

جعبه کیبوردی شمع: برترین انتخاب و اولین گزینه روی میز برای جعبه بسته بندی شمع شما، جعبه کیبوردی است. اولین مزیت این جعبه ها، ظاهر مناسب و شکیل آن هاست. نکته دوم عدم احتیاج به کارتن آماده پستی برای ارسال این نوع جعبه است. بنابراین شما با خرید یک جعبه کیبوردی، با یک تیر دو نشان را می زنید.

کارتن پستی: انتخاب کارتن پستی به جای جعبه کیبوردی می تواند دلایل متنوعی داشته باشد. ممکن است حجم سفارش شما بسیار بالا باشد و جعبه های کیبوردی برای بسته بندی کوچک باشند. گاهی هم ادارات پست جعبه کیبوردی را برای ارسال قبول نمی نمایند و در این شرایط ممکن است شما برای جعبه بسته بندی شمع های خود، کارتن پستی را ترجیح بدهید.

قوطی های مقوایی: قوطی مقوایی سیلندری با قطر 10 سانتیمتر در ارتفاع 15، 19 و 24 سانتیمتر روی سایت موجود است. قیمت این قوطی ها 13,800 تومان تا 16,400 تومان است. اگر دنبال یک جعبه بسته بندی شمع خیلی خاص هستید، این قوطی ها را از قلم نیاندازید. این قوطی ها برای شمع های تک مناسب ترند.

چه نوع جعبه بسته بندی شمع برای شما مناسب است؟

اگر در ابتدای جهت هستید و نمی خواهید مخارج بالایی برای خود بتراشید، جعبه کیبوردی برترین انتخاب برای شماست. این جعبه ها را می توانید با کمی پوشال، یک تکه نخ کناف و یا روبان تزئین کنید و به برند شمع سازی خود هویت بدهید. قبل از تهیه جعبه می توانید از اداره پست مربوط به شهر یا منطقه خود، درباره این نوع جعبه ها سوال بپرسید. اگر جعبه کیبوردی مورد پذیرش آن ها نبود شما دو راهکار دارید. می توانید جعبه کیبوردی را داخل کارتن پستی قرار بدهید و یا اینکه محصول را مستقیما داخل کارتن پستی قرار دهید. برای سفارش های با قیمت بالاتر می توانید از قوطی ها هم بهره ببرید.

چگونه شمع را داخل جعبه بسته بندی شمع قرار دهید؟

سعی کنید داخل جعبه را با مواد پرنماینده ای مثل پوشال تزئین کنید. این پوشال ها علاوه بر کاربرد تزئینی، تا حدودی از محصول در برابر ضربه محافظت می نمایند. محصولتان را با یک کاغذ کرافت آماده بپوشانید. این کاغذ هم نقش محافظتی از شمع شما را دارد.

سایز مناسب جعبه را چطور پیدا کنیم؟

یکی از اصلی ترین سوالات شما برا خرید جعبه بسته بندی شمع در خصوص سایزبندی هاست. اول از همه باید تصمیم بگیرید که در هر جعبه چند عدد شمع قرار می دهید. برای جعبه ای که یک عدد شمع در آن قرار می گیرد، کافی است طول و عرض و ارتفاع شمعتان را در نظر گرفته و با ابعاد موجود در مقایسه کنید. برای بسته های با تعداد بالاتر، شمع ها را در تعداد مورد نظر کنار هم قرار بدهید و یک اندازه حدودی از آن ها بگیرید. حالا می توانید جعبه مناسب خودتان را از بین سایزبندی های جعبه آماده کیبوردی انتخاب کنید.

خرید جعبه آماده برای لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر شما هم یک آنلاین شاپ فروش لوازم آرایشی دارید، خرید جعبه آماده برای لوازم آرایشی و بهداشتی را از دست ندهید. جعبه آماده لوازم آرایشی در تاثیری که روی مخاطبان می گذارید، تاثیر بسزایی دارد. شما تا به حال از چه نوع بسته بندی استفاده می کردید؟ تا به حال به اهمیت بسته بندی لوازم آرایشی فکر نموده اید؟ تنوع در بسته بندی محصول و توجه به نکات ریز، می تواند فروش شما را چند برابر کند. در ادامه یاد می گیریم چگونه به یاری جعبه آماده و با چند راه چاره ساده یک بسته بندی حرفه ای و مجذوب کننده برای محصولات آرایشی و بهداشتی داشته باشیم.

شناخت مخاطب در گام اول خرید جعبه آماده لوازم آرایشی

مخاطب شما چه کسانی هستند؟ پاسخ این سوال می تواند تمام جهت را برای ادامه کار روشن کند. خانم ها در رده های سنی مختلف مخاطب خرید لوازم آرایشی هستند. خانم ها به جزئیات توجه بیشتری دارند و بسته بندی لوازم آرایشی می تواند آن ها را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. شناخت این قضیه می تواند در مراحل بعدی مثل انتخاب یک رنگ مناسب برای کسب وکار شما و حتی انتخاب یک نام برای فروشگاه آنلاین تاثیر گذار باشد. اگر توجه نموده باشید بیشتر سایت های معروف فروش لوازم آرایشی از رنگ های تم صورتی و قرمز استفاده می نمایند.

شخصیت برندتان را تعیین کنید

شخصیت برند شما شامل رنگ برند، نام برند، شعار، بسته بندی لوازم آرایشی و … است. شخصیت برند شما در بسته بندی به انتخاب نوع جعبه آماده و جزئیات آن مربوط می گردد. مثلا شما چه نوع جعبه ای را انتخاب می کنید؟ از چه محصولاتی برای تزئین کردن این بسته بندی استفاده نموده اید؟ رنگ استفاده شده در بسته بندی چیست؟ به این ترتیب شما با چند گام ساده و بدون هزینه بالایی، تبدیل به یک برند حرفه ای می شوید و مخاطب از خرید خود مطمئن می گردد.

انتخاب یک نوع جعبه آماده برای بسته بندی لوازم آرایشی

برترین نوع جعبه آماده برای بسته بندی لوازم آرایشی جعبه کیبوردی است. جعبه های کیبوردی به علت عدم احتیاج به کارتن پستی برای ارسال و البته محکم بودن آن ها انتخاب بسیار خوبی به شمار می فرایند. این جعبه ها از 3 لایه مقوای ایفلوت همراه با روکش کرافت تشکیل شده اند. اگر در پی جعبه های خاص می شد می توانید از جعبه بالشتی هم بهره ببرید. این جعبه ها مقاومت کمتری دارند و برای ارسال آن ها باید حتما از کارتن پستی بهره ببرید.

سایز مناسب برای جعبه آماده لوازم آرایشی

انتخاب سایز جعبه آماده گاهی بسیار پیچیده می گردد. شما ممکن است برای بسته بندی لوازم آرایشی به چند سایز متفاوت از جعبه آماده احتیاج داشته باشید. سفارش های اخیر خود را در نظر بگیرد و 2 الی 3 سایز کلی را انتخاب کنید. این سایزها را می توانید در بسته های 10 تایی، 50تایی، 100تایی، 500تایی و 1000تایی سفارش دهید.

جزئیات را از قلم نیاندازید

همانطور که گفتیم توجه به مخاطبان این محصولات احتیاجمند استفاده از جزئیات در بسته بندی است. مثلا از چاپ روبان یا خرید پوشال بهره ببرید. در هنگام استفاده از این جزئیات به رنگ برندتان توجه داشته باشید. یک نوشته کوچک از سمت شما هم می تواند برای مخاطب جالب باشد و به او حس خوبی بدهد.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13241

به "خرید جعبه بسته بندی آماده در تعداد کمخرید جعبه آماده طلقیخرید جعبه آماده کرافتخرید جعبه آماده فست فودجعبه آماده بسته بندی شمعخرید جعبه آماده برای لوازم آرایشی و بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید جعبه بسته بندی آماده در تعداد کمخرید جعبه آماده طلقیخرید جعبه آماده کرافتخرید جعبه آماده فست فودجعبه آماده بسته بندی شمعخرید جعبه آماده برای لوازم آرایشی و بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید