معرفی هتل های ستاره دار استانبول از دید گردشگران

به گزارش کنفرانس هکا، هتل های ستاره دار استانبول از دید گردشگران

هتل های ستاره دار استانبول : استانبول یکی از عظیمترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می نماید و تنها شهر عظیم دنیا است که در دو قاره قرار گرفته است.

معرفی هتل های ستاره دار استانبول از دید گردشگران

بلیط هواپیما در طاهاگشت

استانبول یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا مخصوصا از ایران به شهر سفر می نمایند این شهر دارای هتل های زیادی می باشد و گردشگران انتخاب های زیادی دارند اما بیشتر گردشگران دنبال یک هتل شیک و ارزان قیمت هستند تا یک سفر ارزان قیمت داشته باشنددر این مقاله ما شما را با هتل های استانبول آشنا میکنیم تا یک سفر شگفت انگیز و ارزان قیمت داشته باشید پس با ما همراه شوید.

استانبول هتل های عظیم، باشکوه و با قیمت های مناسب دارد. برای این که در سفر به ترکیه و استانبول بتوانید از میان هزاران هتل ترکیه این شهر گزینه های مناسب را راحت تر انتخاب کنید، ما به شما یاری می کنیم.

1. کلرین گلدن هورن (The Clarion Golden Horn Hotel)

این هتل در منطقه بیوگلو استانبول قرار گرفته و تنها 7 کیلومتر با میدان تکسیم فاصله دارد. منطقه بیوگلو به عنوان یکی از بهترین مکان های استانبول برای گردشگران شناخته می گردد.

کلرین گلدن هورن هتل مجهز به سالن بدنسازی است و محلی برای اجاره دوچرخه دارد. اینترنت WiFi در سراسر هتل رایگان است.اتاق های زیبای هتل نورگیراند و سیستم تهویه بسیار مناسبی دارند. تمامی اتاق ها دارای تلوزیون صفحه تخت 42 اینچی، گاو صندوق و تخت خوابی عظیم و باکیفیت اند. برخی از اتاق های این هتل بالکنی زیبا با منظره ای وسیع دارند.

اگر به دنبال سفری هیجان انگیز با اتومبیل شخصی خود هستید، این هتل پذیرای اتومبیل های شما هم هست.

نگران تبدیل ارز نباشید، می توانید از امکانات تبدیل ارز در واحد صرافی گلدن هورن هتل بهره ببرید.

صبحانه به شکل بوفه ارائه می گردد. اما در صورت درخواست می توانید در اتاق هم صبحانه را میل کنید. در رستوران هتل غذاهای ترکی، بین المللی و غذای مخصوص کودک سرو می گردد و حتی می توانید سفارش غذاهای رژیمی هم بدهید.

از هتل تا مسجدایوب سلطان فقط 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. و اگر هوس پیاده روی کنید، در کمتر از 5 دقیقه به پارک مینیاتورک می رسید فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک هم چیزی حدود 22 کیلومتر است.

از ویژگی های خوب هتل این است که برای معلولین مناسب سازی شده است. و در آخر خوب است بدانید که این هتل اجازه ورود به حیوانات خانگی نمی دهد.

2. هتل سیتی لافت (CityLoft Hotel Ataşehir)

هتل سیتی لافت در 15 کیلومتری پل بوسفروس (Bosphorus) قرار گرفته است. از این هتل می توانید منظره زیبایی از استانبول را ببینید و از امکاناتی هم چون باشگاه ورزشی، سونا، ماساژ و هم چنین WiFi رایگان در سراسر هتل بهره ببرید.

در هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و حوله تنی وجود دارد. هم چنین در برخی از اتاق ها یک کاناپه راحتی هم وجود دارد.

می توانید هر صبح، صبحانه را در رستوران بوفه هتل میل کنید که داری سالن داخلی و خارجی است. اگر سالن خارجی را ترجیح می دهید می توانید از بالکن زیبای رستوران جزیره پرنس و شهر استانبول را زیر پای خود ببینید. در منوی غذایی این رستوران تعدادی غذاهای بین المللی هم وجود دارد.

خدماتی همچون خشکشویی، اتوبخار و کرایه اتومبیل در هتل ارائه می گردد.

سیتی لافت هتل 4 کیلومتر با مرکز خرید پالادیوم و 2 کیلومتر با مرکز خرید برندیوم فاصله دارد. خیابان معروف بغداد که مرکز برندهای معروف است در 11 کیلومتری هتل قرار گرفته است. از هتل تا برج های میدن 14 کیلومتر و تا فرودگاه سبیها گوکن 24 کیلومتر راه است.

اگر اتومبیل همراه دارید، می توانید از پاریکینگ رایگان هتل بهره ببرید و برای استفاده از پارکینگ احتیاجی به هماهنگی قبلی نیست.

در این هتل هم حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند.

3. هتل گلدن وی (Hotel Golden Way Giyimkent)

یکی دیگر از هتل های منتخب، هتل گلدن وی است که در منطقه اسنلر استانبول قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 17 دقیقه و تا ترمینال اتوبوسرانی اسنلر 9 دقیقه راه است. این هتل از سیستم تهویه مناسب، بالکن، مینی بار و WiFi و پارکینگ رایگان برخوردار است.

می توانید به باشگاه ورزشی بروید؛ بیلیارد، دارت، دوچرخه سواری کنید و یا سری به کتابخانه هتل بزنید و ساعاتی را به مطالعه بگذرانید.

هتل امکانات تبدیل ارز هم ارائه می دهد. برای خشکشویی و اتوبخار باید هزینه ای جدا پرداخت کنید.

به هنگام صرف صبحانه می توانید از خوردن یک فنجان قهوه با انواعی از کیک ها، پای ها، بیسکویت و ساندویچ های متنوع لذت ببرید.

گلدن وی سرویس شاتل هم به مهمانان خود برای رفت وآمد به فرودگاه آتاتورک، ترمینال اتوبوس اسلنر، ورزشگاه المپیک آتاتورک و تعدادی از مراکز خرید هم چون مرکز خرید استانبول ارائه می دهد.

این هتل می تواند بهترین انتخاب برای مسافرانی باشد که به قصد خرید و بازدید از مکان های تاریخی به استانبول می فرایند.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10195

به "معرفی هتل های ستاره دار استانبول از دید گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های ستاره دار استانبول از دید گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید