خروج غیرمنتظره بیل از استادیوم سانتیاگو برنابئو پیش از انتها بازی رئال مادرید

به گزارش کنفرانس هکا، یک رسانه اسپانیایی فاش کرد که بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید پیش از خاتمه بازی این تیم استادیوم سانتیاگوبرنابئو را ترک نموده است.

خروج غیرمنتظره بیل از استادیوم سانتیاگو برنابئو پیش از انتها بازی رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، برنامه چیرینگیتو در یکی از شبکه های تلویزیونی اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) تصویری را منتشر کرد که گرث بیل را در سوار بر خودروی شخصی اش در خارج از استادیوم سانتیاگو برنابئو نشان می داد.

طبق اعلام این برنامه، بیل در شرایطی در حال خروج از استادیوم سانتیاگو برنابئو رؤیت شده است که بازی رئال مادرید و سوسیه داد در دقیقه هفتادوهشتمش قرار داشت، دیداری که در نهایت با شکست خانگی 2 بر صفر کهکشانی ها به سرانجام رسید. به این ترتیب ستاره ولزی رئال مادرید حتی شاهد دومین گلی که تیمش در این بازی خورد هم نبوده است، گلی که در دقیقه 83 توسط روبن پاردو برای سوسیه داد به ثمر رسید.

بیل پیش از بازی تیمش مقابل ویارئال از ناحیه زانوی پای چپ آسیب دیده بود و به همین دلیل این بازی را از دست داد. این هشتمین بار است که بیل در دوران بازیگری اش در رئال مادرید از این ناحیه مصدوم می گردد. مصدومیت جدید بیل او را از بازی بعدی تیمش مقابل بتیس در تاریخ 13 ژانویه محروم می نماید. همچنین او بازی های رفت و برگشت تیمش مقابل لگانس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا را هم از دست خواهد داد.

بیل در مجموع دوران حضورش در رئا مادرید (از سال 2013 تا به امروز) 22 بار مصدوم شده است.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1558

به "خروج غیرمنتظره بیل از استادیوم سانتیاگو برنابئو پیش از انتها بازی رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج غیرمنتظره بیل از استادیوم سانتیاگو برنابئو پیش از انتها بازی رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید