برترین منطقه ها دنیا برای کایت بوردینگ

به گزارش کنفرانس هکا، برترین مکان های جهان برای کایت بوردینگ

کایت بوردینگ از ماجراجویی های پرهیجان و محبوب جهانست و افراد زیادی در جست و جوی این ورزش هیجان انگیز در ماه های معینی راهی سواحل می شوند. بعضی از سواحل آنقدر آب و هوای مناسبی دارند که شرایطی عالی برای کایت بوردینگ را فراهم نموده اند. پیدا کردن مکانی بدون عیب و نقص برای ورزش هیجان انگیز کایت بوردینگ کمی سخت است اما با محبوب شدن این ورزش در بین ماجراجویان، تعداد برترین مقاصد برای کایت بوردینگ هم روز به روز بیشتر و بیشتر می گردد. می خواهیم درباره برترین مقاصد جهان برای کایت بوردینگ حرف بزنیم، مقاصدی که با باد های قوی و آب های صاف ابریشمی خود از برترین مکان ها برای کایت بوردینگ هستند، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

برترین منطقه ها دنیا برای کایت بوردینگ

مائوئی | Maui، هاوایی

بدون شک مائوئی یکی از برترین مقصد کایت بوردینگ در دنیاست و ساحل کایت احتمالا برترین مکان برای تجربه همه مواردی است که این جزیره ارائه می دهد. این ساحل گرمسیری زیبا دارای آب های گرم و تمیز، باد های پایدار، باریکه ای طولانی از آب های آرام و امواج ملایم برای سواران با تجربه تر است.

این منطقه پر از مربیان درجه یک و ورزشکاران شگفت انگیز است پس اگر می خواهید کایت بوردینگ را امتحان کنید به سراغ ساحل کایت بروید. این ساحل از ساعت 11 صبح باز می گردد و فرصت های زیادی برای آغاز یک صبح ماجراجویانه دارد. برای کایت بوردینگ هیچ مقصدی توان رقابت با مائوئی را ندارد، مقصدی که در طول دهه 1990 محل تولد کایت بوردینگ مدرن بود و این ماجراجویی مهیج را به دنیا معرفی کرد.

گرند کیمن | Grand Cayman

گرند کیمن بزرگترین جزیره در مجموعه سه جزیره تشکیل دهنده جزایر کیمن است و یکی از برترین مقاصد دنیا برای کایت بوردینگ به شمار می رود. گرند کیمن شرایط خوبی را برای یک ماجراجویی هیجان انگیز فراهم نموده به طوری که باد پایدار و گرم و خلیج های محافظت شده در سرتاسر جزیره، فرصت های بیشماری را برای سواران با تجربه و همینطور مبتدیان ایجاد نموده اند. در اینجا کایت های رنگی و هیجان ماجراجویان فضایی عالی را به وجود آورده که شما را برای این ورزش مصمم تر می نماید. حتی اگر تازه کار هستید می توانید در کلاس های مربوط به کایت بوردینگ شرکت کنید و مهارت های خود را بالا ببرید. بعد از یک روز طولانی در آب به سراغ بخش شرقی جزیره بروید و غذاهای خوشمزه، سرگرمیات مجذوب نماینده و غواصی را امتحان کنید.

جزایر کالامیان | Calamian Islands، فیلیپین

آرامش بکر جزایر کالامیان ممکن است شما را به فکر قایق سواری بیندازد اما اینجا شرایطی بی عیب و نقص برای کایت بوردینگ دارد، منطقه ای دورافتاده و خلوت که شرایطی عالی برای هر سطح مهارتی دارد. در اینجا آب های آزاد با سطحی ابریشمی در احاطه زیبایی های بکر هستند و مجذوب نمایندهیت خارق العاده ای را شکل داده اند. نزدیکترین شهر به این جزایر، کورون است جایی که یک مکان عالی برای هر نوع ماجراجویی استوایی می باشد.

شبه جزیره لی مورن | Le Morne، موریس

صخره های لی لورن در نوک این شبه جزیره به عنوان پناهگاه قدیمی برده های فراری ممکن است اهمیت تاریخی داشته باشد اما امروز اینجا یک مقصد هیجان انگیز برای گذران تعطیلات و یک سایت میراث دنیای یونسکو است. منطقه لی مورن در گوشه جنوب غربی جزیره و در آنسوی ساحل ماداگاسکار، با تالاب های صاف و مملوء از آب مقصدی ایده آل های برای مبتدی هاست.

جزیره بوراکای | Boracay، فیلیپین

این روزها کایت بوردینگ به ورزشی شناخته شده و محبوب در جزیره بوراکای تبدیل شده و خیلی ها آن را برترین نقطه آسیا برای کایت بوردینگ می دانند. ساحل Bulabog با آب های کم عمق، بادهای قوی و یک صخره مرجانی مکانی ایده آل برای یادگرفتن کایت بوردینگ می باشد. این ساحل 1.5 کیلومتر عرض دارد و فاصله 400 متری ساحل تا صخره های مرجانی به شما اجازه می دهد که در مساحتی به بزرگی 6 هکتار کایت سرفینگ کنید. بادهای پایدار این منطقه را به جایی مناسب برای مبتدی ها و حرفه ای ها تبدیل نموده و میانه سرعت باد در این ساحل در فصل بادی 22 تا 27 کیلومتر در ساعت است به طوری که شدت باد معمولا در صبح ها بیشتر می باشد.

جزیره مارگاریتا | Isla Margarita، ونزوئلا

در آنسوی سواحل شمالی ونزوئلا، مقصدی ساحلی و مجذوب نماینده وجود دارد که ماجراجویان زیادی را برای سرگرمی و کایت بوردینگ به سمت خود جذب می نماید. ماجراجویان به اینجا می آیند تا در میان بادهای کارائیک که در تمام مدت سال وزش پایداری دارند ماجراجویی های مهیجی انجام دهند. ونزوئلا یکی از مقرون به صرفه ترین کشورهای دنیا برای سفر است و ساحل El Yaque با بادهای پایداری که در تمام مدت سال می وزند تبدیل به یکی از برترین نقاط دنیا برای کایت سرفینگ شده است. ماه های بهمن تا خرداد برترین زمان برای ماجراجویی و کایت بوردینگ در این ساحل می باشد.

روستای ساحلی Cumbuco، برزیل

درسته که فوتبال محبوب ترین ورزش در برزیل است اما وقتی پای ورزش های آبی وسط می آید کایت بوردینگ یکی از محبوب ترین ماجراجویی هاست به خصوص در ساحل شمال شرقی روستای کومبوکو. کومبوکو یکی از مقاصد برتر کایت بوردینگ در دنیا است و اینجا مقصدی است که برزیلی ها و بازدیدنمایندگان در میان امواج اقیانوس ها و تالاب های تخت آب، کایت بوردینگ می نمایند. باد در ماه های مرداد، شهریور و مهر بسیار قابل اعتماد است و تقریبا هر روز وزش بادی میانه وجود دارد که می توان در آن کایت سرفینگ در هر سطحی را تجربه کرد.

شهر ساحلی تاریفا | Tarifa، اسپانیا

تنگه جبل الطارق که جدا نماینده اسپانیا و مراکش است تونلی باد خیز را در بین قاره های اروپا و آفریقا ایجاد نموده که جایی مناسب برای ماجراجویی های آبی ست. شهر ساحلی تاریفا نه فقط مقصدی عالی برای کایت بوردر های اروپایی و اسپانیایی ست بلکه ماجراجویان زیادی از دیگر نقاط دنیا هم به این منطقه می فرایند. تاریفا خلیجی طولانی به طول 10 کیلومتر با سواحل ماسه ای ست و تقریبا در تمام منطقه ها آن می توانید کایت بوردینگ را تجربه کنید. در انتهای این خلیج به شهر زیبا و خیره نماینده تاریفا برمی خورید که دیوارهای قدیمی اش خیره نماینده است.

منبع: seeker.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13961

به "برترین منطقه ها دنیا برای کایت بوردینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین منطقه ها دنیا برای کایت بوردینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید