خروج روزانه 1500 تن زباله و لجن از انهار پایتخت، شهر در زمان بارش ها پاییزه قفل نمی گردد

به گزارش کنفرانس هکا، عطایی کفت: با تجربه بارش های ابتدای سال 98 و اضافه شدن تجهیزات خدمات شهری، شهرداری تهران اماده خدمت رسانی به شهروندان در زمان وقوع بارش های پاییزه است.

خروج روزانه 1500 تن زباله و لجن از انهار پایتخت، شهر در زمان بارش ها پاییزه قفل نمی گردد

به گزارش خبرنگار ، اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در برنامه تیتر امشب با اشاره به همکاری های خوب مدیریت شهری با تمام ارگان ها گفت: ارتباط و هماهنگی خوبی با نهاد های مدیریتی در شهر تهران برقرار است به گونه ای که شماره تماس بیشتر مدیران شهری در اختیار نهاد هایی، چون سازمان هواشناسی قرار گرفته است تا اطلاعات به صورت نقطه ای به مدیران ارسال گردد.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران اضافه نمود: ما در مدیریت شهری در جریان تمام امور هستیم و تمام ارگان ها نیز در آمادگی کامل هستند و از پیش تر برنامه ریزی خوبی انجام گرفت تا نظافت و لایروبی رود ها و انهار به صورت کامل انجام گردد.

عطایی توضیح داد: در شهر تهران مسئله ای نیست و اگر گزارشی هم در حوزه نگهداشت شهر مشاهده و ارسال گردد باید بدانیم که در مساحت 700 کیلومتر مربعی تهران اولویت و ماموریت اصلی شهرداری نگهداشت پایتخت است.

او با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ده هزار کامیون رسوبات از داخل رودخانه های پایتخت جمع اوری شده است.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: ایراد های زیادی از سیل ابتدای سال از سوی مدیریت شهری احصاء شد که بخشی از آن رفع و بخشی دیگر نیز در حال رفع شدن است.

عطایی ادامه داد: بعد از تجربه بارش های ابتدای سال 98 تجهیزات زیادی مانند انواع پمپ ها به تجهیزات شهرداری تهران اضافه شد.

او با اشاره به حجم بارش های در چهار روز گذشته گفت: در چهار روز گذشته حجم بارش ها بسیار زیاد بود به گونه ای که میانگین بارش یک ساعته در پایتخت 20 میلیمتر بود و این درحالی است که در سیل کن میزان بارش یک ساعته نزدیک به 30 میلیمتر بود.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: امروز در سطح تهران در کانال های اساسی و اصلی نزدیک به 500 تن روزانه زباله جمع اوری می کنیم که بسیاری از اصناف زباله ساز آن ها را فراوری می نمایند.

عطایی با اشاره به آمار لجن های انهار پایتخت گفت: روزانه نزدیک به هزار تن لجن و زباله از انهار خارج می کنیم که این رقم عدد بالایی است.

او تاکید نمود: به هیچ عنوان شهر در زمان بارش ها قفل نمی گردد، اما این امکان وجود دارد که به دلیل حجم بارش ها به صورت مقطعی ابگرفتگی مشاهده و گزارش گردد که در این بازه زمانی نیز تمام مدیران و مسئولان شهری پای کار هستند.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6889

به "خروج روزانه 1500 تن زباله و لجن از انهار پایتخت، شهر در زمان بارش ها پاییزه قفل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج روزانه 1500 تن زباله و لجن از انهار پایتخت، شهر در زمان بارش ها پاییزه قفل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید