حناچی: به اندازه فرهنگ به عمران شهر هم توجه داریم

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران آنلاین:شهردار تهران در حاشیه رونمایی از تابلو خیابان و سردیس جمشید مشایخی تأکید کرد اثبات شئ، نفی ماعدا نمی کند و فعالیت فرهنگی به این معنی نیست که ما در شهرداری تهران کار عمرانی نمی کنیم.

حناچی: به اندازه فرهنگ به عمران شهر هم توجه داریم

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه رونمایی از تابلو خیابان و سردیس زنده یاد جمشید مشایخی (در حاشیه بزرگراه چمران و نزدیکی چهارراه پارک وی) به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

او گفت: پیرو مصوبه شورای شهر و به مناسبت چهلمین روز درگذشت زنده یاد جمشید مشایخی و با تصویب شورای شهر، در حوالی منزل این هنرمند شهیر خیابانی به اسم ایشان نام گذاری و همچنین از سردیس او نیز رونمایی شد. ان شاءالله نام ایشان که همیشه بر زبان مردم جاری و ساری بوده، در یاد و خاطر همه ماندگار گردد.

حناچی با اشاره به این که قدردانی از کسانی که عمری زحمت کشیدند، وظیفه عمومی مردم شریف ما است، گفت: این برنامه جاری و معمول ما است و پیش از این هم بوده، ان شاءالله پس از این هم خواهد بود. باید از تمام کسانی که عمر خود را در عرصه فرهنگی و هنری می گذارند تشکر گردد. کوشش می کنیم تا با تصویب شورای شهر از بزرگانی که در قید حیات هستند تقدیر کنیم، هر چند بزرگداشت رفتگان را نیز وظیفه خود می دانیم.

او در پاسخ به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران که آیا دغدغه مردم تنها این قبیل امور فرهنگی و دوچرخه سواری است، توضیح داد: هیچ هنر نیست که کل شهر را تبدیل به کارگاه عمرانی کنیم و مردم از ریزگردهایش آسیب ببینند. مهم این است که شهرمان را قدری آرام کنیم. هیچ شهری را در جهان نمی بینید که همه پلاک های مسکونی اش به این شکل در حال بازسازی باشند؛ این نقیصه و ویروسی است که باید درمان کنیم. درمورد کار نیز باید با یکدیگر به اتفاق نظر برسیم.

شهردار تهران تأکید کرد: اثبات شئ نفی ماعدا نمی کند؛ فعالیت فرهنگی ما به این معنا نیست که کار عمرانی نمی کنیم؛ ما در همین مدت کوتاه 2 خط مترو افتتاح کردیم و تعداد زیادی از پروژه های عمرانی را نیز مورد بهره برداری قرار دادیم و به همین اندازه که در حوزه های فرهنگی کار می کنیم، در حوزه عمرانی نیز فعال هستیم.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3051

به "حناچی: به اندازه فرهنگ به عمران شهر هم توجه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی: به اندازه فرهنگ به عمران شهر هم توجه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید