تشریح جزئیات 4 روز برپایی کنگره چشم پزشکی ایران

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، دکتر علی صادقی طاری گفت: بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران به مدت 4 روز با برپایی 29 کارگاه علمی و 9 سمپوزیوم علمی در 6 گروه تخصصی استرابیسم، گلوگوم، قرنیه، شبکیه، عیوب انکساری، جراحی پلاستیک و با حضور بیش از 17 سخنران خارجی از اروپا، امریکا و کانادا برگزار گردید.

تشریح جزئیات 4 روز برپایی کنگره چشم پزشکی ایران

وی از دیگر برنامه های این کنگره را برگزاری دو جشنواره فیلم و عکس چشم پزشکی مطرح نمود و اضافه نمود: از میان فیلم های ارسالی به 3 فیلم برتر جوایز اهدا شد و همچنین از میان 16 عکس برگزیده در جشنواره عکس به 3 عکس از بهترین عکس های ارسالی لوح تقدیر اهدا شد.

دبیر اجرایی بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران، گفت: سال جاری برای اولین بار دبیرکل فدراسیون چشم پزشکی در این کنگره حضور داشت و موقعیت مناسبی بود برای همکاران چشم پزشک ما که از تجربیات وی استفاده نمایند و سال جاری چهارمین بار بود که کارگاه مشترک با فدراسیون بین المللی چشم پزشکی برپا می گردد.

وی ادامه داد: در کنگره بیست و ششم، تمامی موارد چشم پزشکی برای همکاران جوان و سایر چشم پزشکانی که بخواهند مباحث جدیدتری یاد بگیرند، ارائه شد.

صادقی از دیگر برنامه های کنگره سالیانه چشم پزشکی را، برگزاری برنامه های ویژه برای پرستاران، اپتومتریست ها، متخصصین بیهوشی و اتاق عمل مطرح نمود.

بیست و ششمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران با حضور بیش از 1500 چشم پزشک داخلی و خارجی، روز گذشته در مرکز همایش های رازی بکار خود انتها داد.

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6534

به "تشریح جزئیات 4 روز برپایی کنگره چشم پزشکی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح جزئیات 4 روز برپایی کنگره چشم پزشکی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید