نوزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان برگزار می شود

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، تعداد 191 طرح تحقیقاتی از 38 کشور جهان جهت شرکت در نوزدهمین جشنواره بین المللی رویان ارسال شده که بیشترین طرح های تحقیقاتی به ترتیب متعلق به کشورهای ایران، آمریکا، هند، ایتالیا، چین، اسپانیا، ترکیه، کانادا، برزیل، آلمان، فرانسه و پاکستان است.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان برگزار می شود

در حاشیه این جشنواره بین المللی نوزدهمین کنگره بین المللی پزشکی تولید مثل برگزار می شود.

مرضیه شیوا دبیر علمی این کنگره در نشست خبری گفت: هدف ما از برگزاری این کنگره رسیدگی و التیام به مسائل بیماران است.

وی با بیان اینکه ما در حوزه پزشکی تولید مثل از دنیا عقب نیستیم، گفت: در این کنگره مباحثی در حوزه پزشکی تولید مثل در قالب 11 سخنرانی و 222 پوستر ارائه می شود.

از دیگر برنامه های این جشنواره چهاردهمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی است.

سارا پهلوان دبیر اجرایی کنگره سلول های بنیادی گفت: در سال های اخیر در پزشکی رویکرد سلول درمانی، ژن درمانی و RNA درمانی رواج پیدا کرده است که اینها می توانند جایگزینی برای درمان های قبلی به شمار روند.

وی با تاکید بر اینکه این درمان ها نوید عدم استفاده از دارو در بسیاری از بیماری ها را می دهند، گفت: در کنگره رویان 77 مقاله در قالب پوستر و 11 مقاله در قالب سخنرانی ارائه می شود.

همچنین زهرا عزآبادی دبیر علمی سیزدهمین سمینار پرستاری و مامایی گفت: در این سمینار جمعا 33 مقاله ارائه شده که 4 مقاله به صورت سخنرانی و 17 مقاله به صورت پوستر پذیرفته و ارائه می شود.

وی اضافه نمود: برگزاری کارگاه های اصول بافت شناسی و رنگ آمیزی ایمونوهیستوشیمی و ایمونوفلورسنت، کارگاه تئوری و عملی جداسازی و کشت سلول های بنیادی اسپرماتوگونی موشی، کارگاه جداسازی و تخلیص سلول های بنیادی مزانشیمی از منابع مختلف مغز استخوان، پال دندان و بافت چربی در حاشیه این کنگره برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان، پزشکی تولید مثل-سلول های بنیادی از هفتم تا نهم شهریور ماه در سالن همایش های رازی با حضور محققان برجسته در این حوزه ها برگزار می شود. در این مراسم همچنین از برگزیدگان ملی و بین المللی و برنده کاظمی پرایز تقدیر به عمل می آید.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6865

به "نوزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید