برقراری ارتباط سامانه های 135 و 124 برای ارسال سریع شکایات مردمی
به گزارش کنفرانس هکا، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای دسترسی سریع مردم با یک وب سرویس، ارتباط سامانه های 135 تعزیرات و 124 صنعت، معدن و تجارت ایجاد می گردد.

به گزارش خبرنگاران، جمال انصاری در حاشیه نشست با مسئولان سازمان حمایت از حقوق مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان که به میزبانی سازمان تعزیرات حکومتی برگزار گردید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای برطرف تداخل و موازی کاری دو سامانه 135 و 124 چه برنامه ای دارید؟، اظهار کرد: نشست امروز برای آنالیز راهکارها برای تحقق بهترین عملنمودها که منجر به رضایتمندی بیشتر مردم گردد، برگزار گردید.
وی گفت: هر تعددی در سامانه ها را نمی گردد با عنوان موازی کاری تلقی کرد. سامانه 135 تعزیرات قدمت بسیار کمتری از سامانه 124 صنعت، معدن و تجارت دارد و یکی از کارنمودهای سامانه 135 دریافت شکایات مردمی است.
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: تصمیم گرفته شد با یک وب سرویس، ارتباط این دو سامانه برقرار گردد تا مردم در کوتاه ترین زمان بتوانند شکایت های خود را ارسال نمایند و این شکایت ها نیز در کوتاه ترین زمان رسیدگی گردد.
انصاری درباره برنامه های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی هم گفت: با همکاری سازمان حمایت از حقوق مصرف نمایندگان در نظر داریم در مناسبت های پیش رو از جمله عید نوروز و ماه مبارک رمضان به گونه ای عمل کنیم تا آرامش بیشتری برای مردم ایجاد گردد و در گشت های مشترک تعزیرات در این خصوص اقدام خواهد شد.
رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان نیز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا کارشناسان این سازمان در بیشتر گشت های مشترک تعزیرات حضور ندارند؟ اظهار کرد: در همه گشت های مشترک نمایندگان این سازمان یا صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه ها باید حضور داشته باشند و حضور بازرسان سازمان صنعت نیز نشان دهنده حضور کارشناسان سازمان حمایت از مصرف نمایندگان است.
عباس تابش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در هفته های اخیر چه تعداد پرونده تخلفات صنفی را به شعب تعزیرات ارسال نموده اید؟ گفت: پرونده هایی در مورد لبنیات و خودرو فرستاده ایم که منجر به صدور رأی شده است.
منبع: خبرگزاری ایسناpariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.