با مصرف این میوه با پیری زودرس خداحافظی کنید

به گزارش کنفرانس هکا، از آن جا که توت فرنگی به خاطر وجود آنتی اکسیدان ها مخصوصا فلاونوئید، این روند را کند می نماید؛ پس بهتر است این نوع میوه را امتحان کنید. اگر برای بدن شما سخت است که به منظور عملکرد سلولی نرمال، آنتی اکسیدان فراوری کند، شما باید مواد غذایی طبیعی مانند این میوه را مصرف کنید.

با مصرف این میوه با پیری زودرس خداحافظی کنید

توت فرنگی، بیشتر از پرتقال ویتامین C دارد! ویتامین سی، یک ابزار قدرتمند ضد پیری است؛ زیرا فراوری کلاژن را افزایش می دهد، آسیب دیدگی پوست ناشی از خورشید را ترمیم می نماید.

توت فرنگی یک میوه مفید به رنگ قرمز روشن و حاوی آنتی اکسیدان هایی است که از آسیب سلولی جلوگیری می نمایند. این میوه دارای ویتامین ها و مواد معدنی است که بدن ما به آن ها احتیاج دارد.

توت فرنگی، بیشتر از پرتقال ویتامین C دارد! ویتامین سی، یک ابزار قدرتمند ضد پیری است؛ زیرا فراوری کلاژن را افزایش می دهد، آسیب دیدگی پوست ناشی از خورشید را ترمیم می نماید و چین و چروک ها و خطوط ریز را نیز بهبود می بخشد. این ویتامین، پوست شما را روشن تر، نرم تر و صاف تر می نماید و خلاصه جوانی پوست را برای شما به ارمغان می آورد.

توانایی انسان در جذب آنتی اکسیدان موجود در توت فرنگی، به وسیله محققان مورد ارزیابی قرار گرفته است. هنگامی که این توانایی کم باشد، شما در معرض ابتلا به بعضی بیماری ها از جمله استرس قرار خواهید گرفت. مطالعات نشان می دهند که استرس، یکی از اصلی ترین عوامل پیر شدن سریع افراد است.

از آن جا که توت فرنگی به خاطر وجود آنتی اکسیدان ها مخصوصا فلاونوئید، این روند را کند می نماید؛ پس بهتر است این نوع میوه را امتحان کنید. اگر برای بدن شما سخت است که به منظور عملکرد سلولی نرمال، آنتی اکسیدان فراوری کند، شما باید مواد غذایی طبیعی مانند این میوه را مصرف کنید.

علاوه بر این، پیدا کردن توت فرنگی سخت نیست؛ چون در سراسر دنیا، به راحتی در دسترس است. دانشمندان متوجه شده اند که چنین میوه هایی باید برای کاهش خطر بیماری ها در رژیم غذایی همه گنجانده شوند.

منبع: فرادید
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14014

به "با مصرف این میوه با پیری زودرس خداحافظی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مصرف این میوه با پیری زودرس خداحافظی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید