تور اروپا: اتحادیه اروپا بدنبال تعلیق عضویت روسیه در سازمان تجارت جهانی است

به گزارش کنفرانس هکا، اتحادیه اروپا تصویب تحریم های نو علیه روسیه را در نشست آینده خود در نظر دارد که از جمله این اقدامات، تعلیق عضویت روسیه در سازمان تجارت جهانی است.

تور اروپا: اتحادیه اروپا بدنبال تعلیق عضویت روسیه در سازمان تجارت جهانی است

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا تماشا کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از تاس، شورای اروپا اعلام کرده که احتمالاً تحریم های نو علیه روسیه در نشست پیش روی این اتحادیه تصویب خواهد شد.

شورای اتحادیه اروپا به ریاست فرانسه روز یکشنبه این خبر را در توئیتر بیان نمود و گفت: پیش بینی می شود که تحریم های نو علیه روسیه در نشست اتحادیه اروپا در روز دوشنبه 14 مارس نهایی و تصویب شود.

در ادامه این توئیت آمده است: کمیسیون اروپا و سرویس اقدام خارجی اروپا پیشنهاد هایی را درباره تحریم های نو ارائه کرده اند که پس از نشست غیررسمی در ورسای و رایزنی ها با شرکای بین المللی ما بسته نو تحریم ها به عنوان چهارمین بسته تحریمی از 24 فوریه بررسی و نهایی خواهد شد.

گفته شده تحریم های پیشنهادی نو اتحادیه اروپا به ویژه تعلیق عضویت روسیه در سازمان تجارت جهانی، صندوق نظارت بین المللی و بانک جهانی و همچنین لغو تجارت روسیه با کشور های غربی را شامل خواهد شد. تحریم ها همچنین محدودیت هایی در خرید محصولات آهنی از روسیه، ممنوعیت های نو سرمایه گذاری غرب در بخش انرژی روسیه، ممنوعیت عرضه کالا های لوکس به روسیه و محدودیت در خرید ارز های دیجیتال از طریق اتباع روسیه را در نظر خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13744

به "تور اروپا: اتحادیه اروپا بدنبال تعلیق عضویت روسیه در سازمان تجارت جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: اتحادیه اروپا بدنبال تعلیق عضویت روسیه در سازمان تجارت جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید