آشنایی با استادیوم شهدای فولاد خوزستان

به گزارش کنفرانس هکا، استادیوم شهدای فولاد خوزستان یک استادیوم فوتبال واقع در شهر اهواز است که متعلق به شرکت فولاد خوزستان می باشد.

آشنایی با استادیوم شهدای فولاد خوزستان

این استادیوم در 22 آبان 1397 با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به طور رسمی افتتاح شد.

این مجموعه تازه تاسیس در مجاورت شهرک مسکونی فولاد در جنوب شرقی شهر اهواز، یکی از مجهزترین استادیوم های مدرن کشور است و امید می رود با بهره برداری کامل از آن، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی ورزشی استان ایفا کند.

بر پایه این گزارش، استادیوم شهدای فولاد خوزستان دارای امکاناتی بروز و در سطح بین المللی می باشد که از آن جمله می توان به زمین اصلی استادیوم با ابعاد 68×105 متر و سه زمین چمن طبیعی اشاره نمود که زمین اصلی در سطح تماشاگران کاملاً سرپوشیده می باشد. علاوه بر این، سالن تکنیک به مساحت 3900 متر مربع و استخر سرپوشیده به مساحت 3000 متر مربع، در این مجموعه ایجاد شده است.

بمنظور حفظ کیفیت و سبزی چمن ها، زمین چمن اصلی و زمین های تمرین شماره 2 و 3 دارای لوله های زیر زمینی آب گرم می باشند.

در مورد تامین نور استاندارد زمین اصلی استادیوم به میزان 2400 لوکس نور، و زمین های تمرین به میزان 600 لوکس نور، تعبیه شده است.

نصب 240 شیر آبخوری جهت تامین آب آشامیدنی در طبقه اول، در دسترس تماشاچیان است و برای تیم های میهمان و میزبان، دوش، رختکن، جکوزی و سونا پیش بینی شده است.

دریاچه مصنوعی به مساحت 2200 متر مربع، صندلی های ویژه جهت مقامات عالی رتبه و خبرنگاران ورزشی بطور مجزا به مساحت کل 450 مترمربع از دیگر امکانات این استادیوم می باشد.

در استادیوم فولاد خوزستان، پیست تارتان وجود ندارد و تماشاگران به بازیکنان نزدیک هستند و روند کاملاً حرفه ای صندلی سازی تماشاگران فوتبال اروپا مورد تبعیت قرار گرفته است.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2306

به "آشنایی با استادیوم شهدای فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با استادیوم شهدای فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید