7 چیزی که فقط می توانید در کره جنوبی خریداری کنید!

به گزارش کنفرانس هکا، سوغاتی های کره جنوبی

در دنیایی که بیش از هر زمان دیگر جهانی است، معضل آشنایی برای هر مسافر وجود دارد. برترین سوغات در شهرهایی که به آن سفر نموده اید چه بوده است؟ افرادی که به کره جنوبی مسافرت می نمایند با شنیدن اینکه هنوز اقلامی وجود دارند که فقط می توانند در سرزمین k-Pop و کیمچی به عنوان سوغاتی های کره جنوبی بخرید شاد خواهند شد. در ادامه همراه خبرنگاران باشید:

7 چیزی که فقط می توانید در کره جنوبی خریداری کنید!

چای

اگرچه چای در کره مانند کشورهای دیگر از جمله چین و ژاپن چندان رایج نیست، این کشور فراوری نماینده چای سبز با کیفیت بالا در مناطقی مانند بوزنوگ، هادونگ و ججو است. چای های میوه ای سنتی مانند امیجا-چا (پنج چای خوش طعم ساخته شده از توت ماگنولیا) و مشیلچا (چای آلو شیرین) نیز نوشیدنی های محبوب نه تنها به علت طعم خود بلکه خواص می باشند.

جوراب های خیلی جالب

شاید این با سنت کره برای بیرون آوردن کفش قبل از ورود به خانه (و بنابراین نشان دادن پا) مرتبط باشد، اما این کشور دارای طرح های جورابی است که در هیچ کجای دیگر یافت نمی شوند. جوراب های کره ای با طرح های عجیب و غریب، مضمون ها، گفته ها، علامت های نودل رامن و حتی چهره های شخصیت های عمومی متنوع ترین جوراب هایی هستند که می توانید تصور کنید.

وسایل آشپزخانه

برخلاف دیگر کشورهای آسیایی که معمولا از ظروف چوبی یا بامبو استفاده می نمایند، کره جنوبی از ظروف فلزی استفاده می نمایند که معمولا دارای شکل مسطح یا مربع می باشند. گرچه این سنت به دوره باکجه برمی شود، زمانیکه خانواده سلطنتی از ظروف نقره ای برای شناسایی سم در غذای خود استفاده می کردند، کره ای های امروزی به علت خواص بهداشتی این ظروف را ترجیح می دهند.

هالیو پارافرنالیا

اگر دچار هیجان k-Pop شده اید، هیچ جایی بهتر از کره جنوبی برای دست یابی به هالیو پارافرنالیا نمی توانید پیدا کنید

محصولات کاغذی کره

هانجی یا کاغذ سنتی دست ساز کره از پوست درخت توت فرنگی ساخته شده و به لحاظ تاریخی برای پوشاندن درها و پنجره های خانه جهت حفاظت از آنها در برابر گرما استفاده می شده است. امروزه، این کاغذ ماده ای رایج برای ساخت عروسک های کاغذی، چراغ های رومیزی، لوازم تحریر و حتی لباس است.

جلبک دریایی خشک شده

جلبک دریایی خشک شده یا کیم به لایه های بسیار نازک و کاغذ مانند تبدیل شده و در بسته بندی هایی برای خوردن با برنج بفروش می رسد، گرچه خود به تنهایی نیز بسیار خوشمزه است. یک مزیت دیگر آن خواص فوق العاده آن است چرا که آکنده از کلیسم، ویتامین ها و کاروتن ها می باشد. این میان وعده متداول را می توان در همه جا از فروشگاه های بزرگ و بازارهای سنتی تا فروشگاه های محلی خریداری کرد

تمبرها

دوجانگ یا تمبرهای شخصی در سراسر این کشور برای امضای قراردادها و اسناد مهم علاوه بر امضای معمولی استفاده می شوند. این تمبرها را می توان با نام فرد با حروف الفبای کره ای در یکی از فروشگاه های تمبر در سراسر این کشور سفارش داد.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13333

به "7 چیزی که فقط می توانید در کره جنوبی خریداری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 چیزی که فقط می توانید در کره جنوبی خریداری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید