27 هزار میلیارد ریال صرف توسعه کشاورزی خراسان رضوی می شود

به گزارش کنفرانس هکا، وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود 27 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات هجدهمین سفر استانی دولت، برای توسعه کشاورزی استان خراسان رضوی اختصاص یافته است.

27 هزار میلیارد ریال صرف توسعه کشاورزی خراسان رضوی می شود

سیدجواد ساداتی نژاد گفت: عمده این اعتبارات در بخش های بازسازی قنوات، سامانه های آبیاری نوین، آب و خاک و آبخیزداری، احداث استخر و انتقال آب و کشت گیاهان دارویی هزینه می شود.

او گفت: یکی از رویکردهای دولت سیزدهم، عدالت محوری و مردمی بودن است و با توجه به اینکه بخش کشاورزی یکی از مردمی ترین بخش ها است توجه ویژه ای به آن شده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: یک سوم جمعیت کشور را جامعه کشاورزی و فعالان این بخش تشکیل می دهند، که با این نگاه، در این دولت اتفاقات خوبی در حوزه کشاورزی رخ می دهد.

ساداتی نژاد گفت: با توجه به اقلیم استان خراسان رضوی و اهمیت منابع آبی بخش کشاورزی، با جذب این اعتبارات تحول بزرگی در بخش کشاورزی استان ایجاد خواهد شد.

او گفت: از مجموع اعتبار اختصاص یافته به بخش کشاورزی خراسان رضوی، 6 هزار میلیارد ریال آن در حوزه قنوات، پنج هزار میلیارد ریال برای اجرای سامانه های آبیاری نوین، سه هزار میلیارد ریال در حوزه آب و خاک و طرحهای آبخیزداری و مابقی در سایر بخش های کشاورزی صرف می شود.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13547

به "27 هزار میلیارد ریال صرف توسعه کشاورزی خراسان رضوی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 هزار میلیارد ریال صرف توسعه کشاورزی خراسان رضوی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید