111 شرکت نانویی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو گردهم می آیند

به گزارش کنفرانس هکا، از میان 111 شرکت حاضر در نمایشگاه دوازدهم، 25 شرکت از حوزه نانومواد هستندو بیشترین سهم شرکت ها در این دوره، به شرکت های نانومواد تعلق دارد.

111 شرکت نانویی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو گردهم می آیند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، 111 شرکت فعال در حوزه فناوری نانو در 12 بخش صنعتی مختلف در دوازدهمین جشنواره فناوری نانو حضور دارند. بیشترین سهم شرکت های این دوره به حوزه فراوری نانومواد تعلق دارد به طوری که 25 شرکت از میان 111 شرکت در نمایشگاه امسال در بخش فراوری نانومواد فعالیت دارند.

فراورینمایندگان تجهیزات ساخت با 22 شرکت در رتبه دوم قرار دارند و با فاصله زیاد در رتبه سوم، شرکت های فراورینماینده دستگاه های بررسی و مشخصه یابی قرار دارند که با ده شرکت در دوازدهمین جشنواره فناوری نانو حضور دارند. 9 شرکت از حوزه نساجی، 7 شرکت از خدمات تجاری سازی، 7 شرکت از کشاورزی و بسته بندی، 7 شرکت از سلامت و بهداشت و 7 شرکت از صنعت خودرو در این نمایشگاه شرکت دارند. 17 شرکت نیز ار حوزه های آب و محیط زیست، رنگ و پوشش، ساختمان و مواد پیشرفته در این دوره حضور دارند.

علاوه براین، 25 آزمایشگاه نیز خدمات و توانمندی های خود در حوزه فناوری نانو را در نمایشگاه دوازدهم ارائه می نمایند که در این میان 17 آزمایشگاه در پاویون شبکه آزمایشگاهی حضور دارند.

7 نماینده نیز از دانشگاه ها و مراکز رشد در دوازهمین جشنواره فناوری نانو حضور داشته که در کنار سه نهاد ترویجی به عرضه توانمندی ها و دستاورد های خود می پردازند.

در مجموع تا کنون 186 غرفه برای شرکت ها، آزمایشگاه ها، نهاد های ترویجی، مراکز رشد و ستاد برگزاری این دوره تدارک دیده شده است.

گفتنی است که فضای این دوره از نمایشگاه نسبت به سال گذشته افزایش یافته و علاو ه بر سالن خلیج فارس، سالن ملل نیز میزبان دوازدهمین جشنواره فناوری نانو است.

18 الی 21 مهرماه، سالن خلیج فارس و سال ملل نمایشگاه بین المللی تهران میزبان دوازدهمین جشنواره فناوری نانو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5995

به "111 شرکت نانویی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "111 شرکت نانویی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید