گردشگری به بازی گرفته شد

به گزارش کنفرانس هکا، استارت آ پها و شرکت های دانش بنیان از فرصت نمایشگاه بین المللی گردشگری که با شعار گردشگری و تحول دیجیتال برگزار شده است برای ارائه بازی های کامپیوتری استفاده نموده اند که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شده است.

گردشگری به بازی گرفته شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، بازی های دیجیتال که با موضوع گردشگری در این نمایشگاه ارائه شده بیشتر با حمایت بخش خصوصی طراحی و عرضه شده است که غرفه های آن ها یکی از شلوغ ترین بخش های نمایشگاه به شمار می آید. جوایز برندگان این بازی ها نیز بیشتر هدیه هایی مرتبط با سفر و تفریح دریافت می نمایند.

علی غوثی، هم بنیانگذاران یکی از بازی های ارائه شده در نمایشگاه گردشکری که مخاطب را با مناطق کوهستانی و اسکی در تهران درگیر می نماید، درباره ویژگی این بازی که با استقبال زیادی روبرو شده است، گفت: این شرکت دانش بنیان در زمینه بازی سازی فعالیت می نماید که در یک اقدام نو تبلیغات را چاشنی بازی نموده است. این تیم در زمینه نرم افزارهای بازی فعایلت دارد اما تمرکز اصلی آن طراحی بازی مخصوص برندها است.

او ادامه داد: مردم از بازی کردن بسیار لذت می برند وقتی مفاهم تبلیغاتی داخل بازی قرار داده گردد افراد نسبت به تبلیغ احساس بدی پیدا نمی نمایند در واقع آن ها یک بازی را انجام می دهند درحالیکه در معرض تبلیغ قرار گرفته اند. ما اصلا در جریان بازی تبلیغ را نشان نمی دهیم بلکه مخاطب تبلیغ را بازی می نماید و در صورت برنده شدن جوایزی چون بلیت اسکی شهربازی ارم قطار و اقامت دریافت می نمایند.

غوثی گفت: این بازی یکی از پروژه های پیروز بوده که خروجی خوبی هم برای برند داشته است. شرکت های دیگری هم که در این نمایشگاه حضور داشتند برای طراحی بازی های دیگر نیز بیشنهادهایی داده اند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1926

به "گردشگری به بازی گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری به بازی گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید