کواچ: نیمه اول خیلی کُند بودیم اما بابت کسب 3 امتیاز خوشحالم، هرناندس درد زیادی داشت

به گزارش کنفرانس هکا، نیکو کواچ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش واکنش خوبی به عقب افتادگی در نتیجه مقابل المپیاکوس یونان از خود نشان دادند.

کواچ: نیمه اول خیلی کُند بودیم اما بابت کسب 3 امتیاز خوشحالم، هرناندس درد زیادی داشت

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ در پی فزونی 3 بر 2 شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش در خانه المپیاکوس یونان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: بازیکنانم یک بار دیگر ثابت کردند که حتی با وجود عقب افتادن در نتیجه می توانند تأثیرگذار باشند. باید از آنها بابت تغییر دادن اوضاع تعریف و تمجید کرد. ما حالا با 9 امتیاز صدرنشین گروه B هستیم و تقریباً یک پای مان را در مرحله یک هشتم نهایی گذاشته ایم.

سرمربی کروات بایرن مونیخ همچنین در خصوص وضعیت مدافع فرانسوی اش که به دلیل مصدومیت در دقیقه 59 جای خود را به ژروم بواتنگ داد، گفت: لوکاس هرناندس ضربه ای به قوزک پایش خورده اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او از ناحیه لیگامنت آسیب دیده یا خیر. هرناندس اما درد زیادی داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: شرایط در این بازی سخت بود. جو ورزشگاه فوق العاده بود، اما دما و رطوبت هوا کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود. ما آنطور که باید این بازی را در کنترل خود نگرفتیم. ما نیمه اول خیلی کُند بودیم و در جناحین خیلی خوب نبویدم. در کل بابت کسب سه امتیاز بازی خوشحال هستم.

کواچ در انتها درباره عملکرد هافبک برزیلی اش گفت: در حال حاضر تنها کمی شانس با کوتینیو یار نیست. او اغلب حرکات خوبی انجام می دهد، اما در این بازی یا راستا شوت هایش توسط حریف مسدود شد یا پاس هایش قطع شد. با این حال از عملکرد فیلیپه در این بازی راضی هستم، درست به مانند دیگر اعضای تیم.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6784

به "کواچ: نیمه اول خیلی کُند بودیم اما بابت کسب 3 امتیاز خوشحالم، هرناندس درد زیادی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: نیمه اول خیلی کُند بودیم اما بابت کسب 3 امتیاز خوشحالم، هرناندس درد زیادی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید