یاری بزرگ یحیی گل محمدی به استقلال!

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر در شرایطی آغاز شده که همزمان، پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل هم باز شده و تیم ها، به ویژه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، برای تقویت خودشان دست به کار شده اند. همین موضوع باعث داغ شدن بازار زمستانی شده است.

یاری بزرگ یحیی گل محمدی به استقلال!

به گزارش خبرنگاران، اگرچه هنوز به طور تعیین اسامی بازیکنانی که مدنظر استقلال و پرسپولیس هستند منتشر نشده، ولی می گردد نام چندنفری از آن ها را حدس زد. استقلال به شدت در پی جدب صالح حردانی، مدافع راست باشگاه فولاد است و به نظر می رسد این انتقال در آستانه نهایی شدن است. در واقع استقلال درخواست معاوضه بازیکن به تیم فولاد را داده و این پیشنهاد با استقبال فولادی ها همراه شده است. اینجاست که شایعه شده قرار است استقلال رشید مظاهری را بدهد و صالح حردانی را با خدمت بگیرد.

البته فولاد برای اینکه شرایط سمت راست خط دفاعی اش به ویژه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به هم نریزد، مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس را زیر نظر دارد. اینجاست که یحیی گل محمدی می تواند یاری زیادی به استقلال برای خرید صالح حردانی کند. در واقع اگر پرسپولیس مهدی شیری را به فولاد بفروشد آن وقت فولاد، صالح حردانی را به استقلال و فرهاد مجیدی خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13314

به "یاری بزرگ یحیی گل محمدی به استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری بزرگ یحیی گل محمدی به استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید