کشف 19 کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 19 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و شیشه در رشت اطلاع داد.

کشف 19 کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت

سرهنگ احداله احدی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان آگاه شده و آنالیز موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، اضافه کرد: پس از تعقیب و مراقبت صورت گرفته خودرو سواری توسان متهم در شهرستان رشت شناسایی و متوقف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر 15 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و 4 کیلوگرم شیشه که از کشورهای شرقی بارگیری نموده بودند، کشف شد. در این راستا متهم 35 ساله به همراه همدست 36 ساله اش دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس 110 به پلیس اطلاع دهند.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7730

به "کشف 19 کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 19 کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید