کسب 2 مقام برتر دانش آموزان بوشهری در مسابقات جهانی یوسی مس

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی گفت: دانش آموزان بوشهری در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه ای یوسی مس (ucmas)، مقام اول intermediate B و مقام دوم intermediate A را کسب کردند.

کسب 2 مقام برتر دانش آموزان بوشهری در مسابقات جهانی یوسی مس

کرمی ادامه داد: امیرحسین مردانی کچویی دانش آموز کلاس پنجم مدرسه ابن سینا شهرعالی شهر در سطح intermediate B مقام اول و بیتا افروغ دانش آموز پایه هفتم مدرسه طوبی شهر بیدخون عسلویه در سطح intermediate A مقام دوم را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: این رقابت در 10 سطح 8 دقیقه ای برگزار گردید که هر دو شرکت کننده استان بوشهر پیروز به کسب مقام شدند.

وی توضیح داد: در این دوره از مسابقات 2 هزار و 200 دانش آموز از 35 کشور دنیا از جمله کانادا، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، چین، اسپانیا، روسیه، مراکش، آفریقای جنوبی و......شرکت نموده بودند که در مجموع تیمی، کشور ایران برای دومین سال پیاپی پیروز به کسب مقام اول تیمی شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: یوسی مس (ucmas) یک روش منحصر به فرد در توسعه ذهن دانش آموزان بوده که توسط پروفسور دنیو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.

کرمی اعلام کرد: ایران به عنوان چهل و نهمین کشور از سال 1390 در این آکادمی عضو شد و در استان بوشهر، این آموزش توسط آکادمی نواندیشان اجرا می گردد.

بیست و دومین دوره محاسبات ذهنی و چرتکه ای یوسی مس (ucmas) در تاریخ 19و 20 آذرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی منطقه گنتینگ شهر کوالالامپور مالزی برگزار گردید.

20amar.ir: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6766

به "کسب 2 مقام برتر دانش آموزان بوشهری در مسابقات جهانی یوسی مس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 2 مقام برتر دانش آموزان بوشهری در مسابقات جهانی یوسی مس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید