خبرنگاران یاری های سازمان بهداشت جهانی به ایران رسید

به گزارش کنفرانس هکا، تهران - ایران - هواپیمای حامل یاری های سازمان بهداشت جهانی در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست.

خبرنگاران یاری های سازمان بهداشت جهانی به ایران رسید

این تجهیزات شامل کیت های تست کرونا برای 100 هزار نفر و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است. نمایندگان سازمان بهداشت جهانی نیز برای آنالیز شرایط مدیریت بیماری کرونا وارد ایران شدند.

این محموله شامل حدود هشت تن دارو و کیت های آزمایش این بیماری است و با هواپیمای نظامی از دبی به ایران ارسال شده است. به گفته یک مقام سازمان بهداشت جهانی، علاوه بر این یاری ها، 6 تیم پزشکی متشکل از پزشکان، متخصصات علوم آزمایشگاه و اپیدمیولوژیست، به ایران در شناسایی و کنترل ویروس کرونا یاری می نمایند.

ویروس کرونا (کووید-19) از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تا به امروز به حدود 50 کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات%E2%80%8C+متحده+%E2%80%8Cعربی>امارات گسترش یافته و تا کنون جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز چهارشنبه 23 بهمن ماه از ابتلا و درگذشت دو شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: ایرنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8955

به "خبرنگاران یاری های سازمان بهداشت جهانی به ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یاری های سازمان بهداشت جهانی به ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید