خبرنگاران هلال احمر آستارا به رانندگان بومی ماسک توزیع کرد

به گزارش کنفرانس هکا، آستارا - خبرنگاران - نیروهای جمعیت هلال احمر آستارا در گردنه حیران و ورودی استان گیلان، به رانندگان خودروهای پلاک بومی برای پیشگیری از شیوع کرونا ماسک هدیه کردند.

خبرنگاران هلال احمر آستارا به رانندگان بومی ماسک توزیع کرد

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا روز سه شنبه در حین توزیع ماسک در گردنه حیران گفت: امروز در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی آستارا، نیروهای هلال احمر به رانندگان کامیون های باری و خودروهای سواری با پلاک گیلان هزار ماسک توزیع کردند.

حسین خورشیدی اظهار کرد: روزانه چهار امدادگر هلال احمر در گردنه حیران و روستای قره سو، رانندگان و سرنشینان را تب سنجی می نمایند و در چهار روز گذشته، حدود هفت هزار نفر تب سنجی شده اند و موردی از تب بالا مشاهده نشده است.

وی اعلام کرد: تسکین آلام بشر، احترام به انسان ها و برقراری دوستی، صلح پایدار و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون تبعیض از هدف های جمعیت هلال احمر است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت نموده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

آیان کتاب: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

دبی: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: ایرنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9604

به "خبرنگاران هلال احمر آستارا به رانندگان بومی ماسک توزیع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر آستارا به رانندگان بومی ماسک توزیع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید