کدام سریال های طنز برای پخش از تلویزیون آماده می شوند؟

به گزارش کنفرانس هکا، 18 سریال طنز برای پخش از تلویزیون در مراحل مختلف نگارش و فراوری قرار دارند.

کدام سریال های طنز برای پخش از تلویزیون آماده می شوند؟

به گزارش ، شیرینی عزم جزم رسانه ملی برای فراوری محتوایی طنز و بانشاط به ذائقه مخاطب نزدیک و نزدیک تر می گردد. مرکز سیما فیلم و شبکه های مختلف تلویزیون در همتی همه جانبه به فراوری و ارائه سریال های شادی آور می پردازند و خنده را برای بینندگان به ارمغان می آورند.

آنالیز ها نشان می دهد مخاطبان آثار نمایشی در یکی، دو سال گذشته اقبال قابل توجهی به آثار طنز داشته اند. از سوی دیگر اقبال به فیلم های سینمایی ژانر کمدی در گیشه نیز اشتیاق مخاطب به ساخت آثار با دستمایه طنز و فضا های مفرح و شادی بخش را تایید می نماید. نظر به اهمیت احتیاج مخاطب و نیز طرح مباحث روزآمد و مقتضی شرایط اجتماعی و مالی کنونی، مسئولان سازمان صدا و سیما و مدیران مرکز سیما فیلم در یکی دو سال گذشته کوشش خود را برای ایجاد فضای شاد و پرنشاط و اندوه زدایی از فضای نمایشی به کار بستند.

در ادامه به معرفی 18 اثر طنز می پردازیم که در مراحل مختلف نگارش و فراوری قرار دارند و طی ماه های آینده در کنداکتور پخش شبکه های سیما قرار خواهند گرفت.

ن. خ

این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی و با بازی حمید رضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی و... به تهیه نمایندگی مهدی فرجی مراحل تصویربرداری را برای پخش در نوروز 98 سپری می نماید.

مرّ قانون

مجموعه ای به کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده و تهیه نمایندگی مهران مهام که به تازگی وارد مرحله تصویربرداری شده و از گزینه های نوروزی سیماست. راهنمایی هاشمی، مرجانه گلچین و مهران غفوریان بازیگران اصلی این اثر هستند.

ساده دلان

حامد عنقا که سال گذشته سریال پربیننده پدر را بر روی آنتن داشت، تهیه نمایندگی این مجموعه را بر عهده دارد. سرپرست نویسندگان ساده دلان محمدحسین لطیفی است و از بهرنگ توفیقی به عنوان کارگردان آن یاد شده است.

پرچین

مجموعه ای به قلم مشترک پدرام کریمی و مهدی محمد نژادیان و تهیه نمایندگی سعید سعدی که درمرحله پیش فراوری واقع شده است.

م. ک

این سریال که مرحله نگارش را سپری می نماید، قرار است توسط امیر پوروزیری سازنده مجموعه مینو کارگردانی گردد.

شرایط خاص

این سریال به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه نمایندگی سید مرتضی فاطمی با بازی کامبیز دیرباز، پروانه معصومی، بهرام افشاری و ... مراحل ساخت را پشت سر گذاشته و آماده نمایش است.

پیچ تند

قاسم جعفری که از کارگردان های پیروز سال های ابتدایی دهه 80 بوده، بعد از مدت ها دوری از مدیوم تلویزیون با ساخت این سریال به رسانه ملی بازگشته است. در این مجموعه که به تهیه نمایندگی علی حجازی مهر مراحل تصویربرداری را سپری می نماید، از بازیگران تئاتری استفاده شده است.

گسل

این سریال که فصل اول آن با استقبال مخاطبان روبرو شد، به تهیه نمایندگی محسن چگینی و کارگردانی علیرضا بذرافشان مراحل نگارش سناریو را سپری می نماید تا به زودی وارد پیش فراوری گردد.

زندگی شگفت انگیز

در این مجموعه طنز که هم اکنون آماده پخش است، حمید لولایی، رضا داودنژاد و سحر ولدبیگی ایفای نقش نموده اند. عبدالرضا فیرزوان آن را تهیه نموده و مجتبی چراغعلی کارگردانی این سریال را بر عهده داشته است.

فوق لیسانسه ها

بعد از پیروزیت مجموعه لیسانسه ها سروش صحت و رضا جودی قصد دارند، ساخت سریال فوق لیسانسه ها را شروع نمایند. این سریال تا انتها سال پیش فراوری خود را شروع می نماید.

الف. ویژه

این سریال با سوژه ای متفاوت توسط حامد افضلی در حال نگارش است و با قطعی شدن تیم فراوری بزودی وارد پیش فراوری می گردد.

افسانه هزارانتها 2

به دنبال پخش فصل اول این سریال شهاب عباسی سری دوم آن را نیز مقابل دوربین برد و هم اکنون آماده پخش از تلویزیون است.

پیوند قلب ها

این سریال که بن مایه آن همانند گسل طنز سیاسی است، توسط فردین فرزین فرد و فرزاد امیر حمزه در حال نگارش سناریو است.

دنگ و فنگ روزگار

متن این سریال که در حال تصویربرداری است، توسط حسن وارسته به رشته تحریر درآمده، جواد مزدآبادی آن را کارگردانی می نماید و امیرحسین طالبی نیز تهیه نمایندگی این مجموعه را بر عهده دارد. سیروس گرجستانی، محمد نادری و نیما شاهرخ شاهی از بازیگران اصلی این اثر طنز هستند که برای پخش از شبکه یک آماده می گردد.

آچمز

هومن برق نورد، سیدمهرداد ضیایی و امیرحسین رستمی در این مجموعه به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه نمایندگی حسین آقا هرندی ایفای نقش می نمایند. این سریال در مرحله تصویربرداری واقع شده است.

خوشنام

این سریال کمدی را محسن کیایی می نویسد و احمد زالی نیز تهیه نمایندگی آن را بر عهده دارد.

زیر همکف

زیرهمکف مجموعه ای است به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه نمایندگی رضا جودی با بازی خاطره حاتمی، هومن شاهی و نگین معتضدی. این مجموعه به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان در مرحله تصویربرداری واقع شده است تا برای پخش از شبکه یک سیما آماده گردد.

آدم های معمولی

مجموعه ای که حمیدرضا لبافی فیلمنامه آن را برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما می نویسد و به محض قطعی شدن گروه فراوری وارد مرحله تصویربرداری خواهد شد.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1717

به "کدام سریال های طنز برای پخش از تلویزیون آماده می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام سریال های طنز برای پخش از تلویزیون آماده می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید