کاراته کا های کرمانی به 6 مدال رنگارنگ دست یافتند

به گزارش کنفرانس هکا، کاراته کا های دختر و پسر استان کرمان در دومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزشی کشور به 6 مدال رنگارنگ دست یافتند.

کاراته کا های کرمانی به 6 مدال رنگارنگ دست یافتند

احمد امیری، رئیس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: دومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزشی کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در بخش دختران به میزبانی زنجان و در بخش پسران به میزبانی ارومیه برگزار گشت.

او افزود: در نهایت، تیم کاراته استعدادهاى برتر بانوان کرمان با کسب یک مدال نقره و دو برنز در زنجان به کار خود خاتمه داد.

امیری شرح داد: در بخش نونهالان ساجده جهانشاهى مقام سوم را از آن خود کرد و در بخش نوجوانان نیز عارفه باقرى در کاتا دوم و مرضیه دستنبویى در کومیته عنوان سوم را به دست آوردند.

او بیان داشت: در رده بندى استانى هم تیم کرمان در جایگاه دهم ایستاد.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: رقابت های پسران کاراته کای کرمانی نیز با کسب یک مدال طلا، دو نشان نقره و کسب عنوان چهارمى کشور در ارومیه خاتمه یافت.

امیری افزود: در بخش کاتاى نوجوانان امیرحسن مشخص الدینى با اقتدار مدال طلا را کسب کرد و در بخش کومیته نوجوانان امیرحسین بدیعى به گردن آویز نقره دست یافت و پدرام اسدى فر نیز با کسب دومین مدال نقره، نایب قهرمان کشور شد.

او شرح داد: در رده بندى استانى نیز تیم کرمان در جایگاه چهارم در میان 21 استان حاضر در رقابت ها ایستاد.

ب

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5611

به "کاراته کا های کرمانی به 6 مدال رنگارنگ دست یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کا های کرمانی به 6 مدال رنگارنگ دست یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید