عیسی زایی و احمد زاده نقره گرفتند

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا و اقیانوسیه صبح امروز با حضور 159 جودوکار از 17 کشور به میزبانی چین تایپه شروع شد. در روز نخست این مسابقات تیم کشورمان چهار نماینده داشت که در نهایت با دو مدال نقره به کار خود خاتمه دادند.

عیسی زایی و احمد زاده نقره گرفتند

ابوالفضل عیسی زایی کار در وزن 60- کیلوگرم دور نخست در مدت 22 ثانیه بایان بولد از مغولستان را ضربه فنی کرد و در ادامه تنها در 12 ثانیه یزید الانزی از عربستان را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید. این کاراته کای کشورمان در این مرحله هم در یک دقیقه و 58 ثانیه لی ینگ چنگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت و به فینال رسید. عیسی زایی در مبارزه پایانی نتیجه را به ساقیانلیف از قرقیزستان واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت.

در وزن 66- کیلوگرم رامین احمد زاده ابتدا امرگانبات از مغولستان را در دو دقیقه و 11 ثانیه ضربه فنی کرد و سپس در مدت 65 ثانیه یولی باکیبت از قرقیزستان را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی هم سینگ بیشل از هند را در مدت 2 دقیه و 42 ثانیه شکست داد و به فینال رسید در این مرحله برابر تیناربیف از قزاقستان باخت و نقره گرفت.

در وزن 44- کیلوگرم بانوان نیکی کریمی دور نخست به مانسی از هند باخت و سپس به دیانا دورکیووا از قزاقستان باخت و حذف شد. در بخش مردان و در وزن 50- کیلوگرم محمد برخورداری بعد از فزونی مقابل پراجاپاتی از هند، ابتدا به کای چون هسو از کشور میزبان و سپس برابر مندسیخان از مغولستان باخت و حذف شد.

برنامه روز دوم

فردا در دومین و آخرین روز این رقابتها هفت جودوکار ایران به دیدار رقبای خود می روند. محمدعلی کاظمی در 81 کیلوگرم مقابل نماینده کره جنوبی به روی تاتامی می رود. غلامرضا کشتکار در 90 -کیلوگرم رقیبی از قرقیزستان را پیش رو دارد. علی همتی فر در وزن 73 کیلوگرم به مصاف حریفی از کره جنوبی خواهد رفت. سعید کرجی ونوشی در +90 کیلوگرم با حریفی از ترکمنستان روبه رو می گردد.

در بخش بانوان هم سایان چگینی در 63- کیلوگرم مقابل رقیب قرقیزستانی قرار می گیرد. مارال مردانی در 70 -کیلوگرم با جودوکار مغولستانی رودر رو می گردد و مرضیه کمائی در 57 -کیلوگرم باید به مصاف چین تایپه برود

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4396

به "عیسی زایی و احمد زاده نقره گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیسی زایی و احمد زاده نقره گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید