ژاوی: تقابل با سویا یک فینال دیگر برای ماست، هدف اصلی مان حضور در لیگ قهرمان اروپاست

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره بازی فردا شب تیمش با سویا در لالیگا صحبت هایی انجام داد.

ژاوی: تقابل با سویا یک فینال دیگر برای ماست، هدف اصلی مان حضور در لیگ قهرمان اروپاست

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته سی ام لالیگای اسپانیا پذیرای سویا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: تقابل با سویا یک فینال دیگر برای ماست. ما این فرصت را داریم که بعد از نتایج خوب اخیر به رده دوم جدول رده بندی صعود کنیم و نشان دهیم که می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: هدف اصلی ما این است که سال آینده در لیگ قهرمان اروپا باشیم. در ماه نوامبر در شرایط بسیار پیچیده ای قرار داشتیم، اما خودمان را بالا کشیدیم. اکنون چالش این است تا جایی که ممکن است در لالیگا و لیگ اروپا بالاتر برویم. ما می خواهیم با همین فرایند به کوشش مان ادامه دهیم. به آنچه در تمرین می بینم خوش بین هستم. بازیکنان ما مشتاق رسیدن به اهداف بزرگ هستند و در یک ماه و نیم به جامانده از فصل برای اهداف مان می جنگیم.

سرمربی بارسلونا بعلاوه درباره احتمال جذب بازیکنان نو گفت: من در خصوص خریدهای احتمالی صحبت نمی کنم. ما در این بخش از فصل خطرات زیادی پیش رو داریم و در خصوص چیزی غیر از بازی ها صحبت نمی کنیم. درست است که باشگاه روی این موضوع کار می نماید، اما ما هیچ نامی را فاش نمی کنیم.

ژاوی بعلاوه درباره مهاجم فرانسوی تیمش و بحث تمدید قرارداد او گفت: من دمبله را بسیار راضی و درگیر پروژه باشگاه می بینم. موضوع تمدید قرارداد عثمان هم به او و باشگاه بستگی دارد. دمبله فوتبالیست سطح بالایی است. اگر روی عثمان خوب کار گردد، او می تواند تفاوت را رقم بزند و احتمالاً برترین بازیکن در دنیا باشد. من می خواهم او بازی کند. دمبله بازیکن خیلی خوبی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13848

به "ژاوی: تقابل با سویا یک فینال دیگر برای ماست، هدف اصلی مان حضور در لیگ قهرمان اروپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: تقابل با سویا یک فینال دیگر برای ماست، هدف اصلی مان حضور در لیگ قهرمان اروپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید