فونسکا:کالیاری از همه فرصت هایش گل ساخت، اگر نمی بردیم، بی عدالتی بزرگی شکل می گرفت

به گزارش کنفرانس هکا، پائولو فونسکا از رجحان تیمش مقابل کالیاری به وجد آمده است.

فونسکا:کالیاری از همه فرصت هایش گل ساخت، اگر نمی بردیم، بی عدالتی بزرگی شکل می گرفت

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا از فزونی 3 - 4 تیمش مقابل کالیاری در هفته جاری رقابت های سری A ایتالیا از فرایند بازی شاگردانش تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره گفت: چون احساس کردم تیم خسته است، نسبت به بازی با خنت 5 تغییر ایجاد کردم. ژکو بیش از همه احتیاج به استراحت داشت بنابراین به کالینیچ بازی دادیم. او به خوبی تمرین می نماید و امروز مثل همه بازیکنان، عملکرد خوبی داشت. به نظرم نباید اینقدر رنج بکشیم و می توانیم راحت تر برنده شویم. با توجه به موقعیت ها، فرصت داشتیم خیلی زودتر نتیجه بازی را یکسره کنیم. اگر در این بازی برنده نمی شدیم، قطعا یکی از روزهای ناعادلانه فوتبال رقم می خورد. کالینیچ همواره برای یاری به تیم آماده است.

او در ادامه اضافه نمود: کالیاری از همه فرصت هایش گل ساخت. به یاد نمی آورم کالیاری فرصتی از دست داده باشد؛ حتی هر 3 گل، موقعیت مسلم گلزنی نبود. می توانستیم در خط دفاعی با تمرکز بیشتری کار کنیم. داشتن چندین بازیکن روی فرم، اگرچه کار مربی برای انتخاب ترکیب را سخت می نماید اما فوق العاده است. گونسالو ویار برای اولین بار در ترکیب ثابت به میدان رفت و کاملا از او راضی هستم. بسیار شجاع بازی کرد. از قلم نیاندازید او تا یک ماه پیش در دسته دوم اسپانیا توپ می زد.

فونسکا ادامه داد: برونو پرس در کارهای دفاعی پیشرفت نموده اما مهم تر از آن، به خوبی تیم را از فشار خارج می نماید. او خیلی خوب با توپ از دفاع به حمله می رود . فقط وقتی توپ را از دست می دهیم، پرس و سایر بازیکنان باید سریع تر واکنش نشان بدهند. آتالانتا در خط حمله بسیار قدرتمند است. باید تا خاتمه در کورس رقابت با این تیم بمانیم و بازی به بازی پیش برویم. سویا در لیگ اروپا بسیار باتجربه است. وقتی به بازی بعدی برسیم، در موردش فکر خواهیم کرد.

او در خاتمه اضافه نمود: در کل مقابل کالیاری، عملکرد خوبی داشتیم اما بیش از اندازه به زحمت افتادیم. با توجه به فرایند بازی باید خیلی راحت تر برنده می شدیم. مخیتاریان هر روز بهتر می گردد. او بازیکن مهمی برای ماست و اگر از ابتدای فصل، مصدوم نمی شد، شاید اکنون شرایط تیم در جدول متفاوت بود. خوشحالم که برای انتخاب از بین او و پلگرینی به مشکل می خورم . البته آنها می توانند کنار یکدیگر هم بازی نمایند.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8935

به "فونسکا:کالیاری از همه فرصت هایش گل ساخت، اگر نمی بردیم، بی عدالتی بزرگی شکل می گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا:کالیاری از همه فرصت هایش گل ساخت، اگر نمی بردیم، بی عدالتی بزرگی شکل می گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید