فونسکا: بر بازی تسلط داشتیم اما فرار از فشار ولفسبرگر سخت بود، در دادن پاس های آخر دچار اشتباه شدیم

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد تیمش مقابل ولفسبرگر راضی است اما معتقد است تیمش در فاز هجومی می تواند بهتر عمل کند.

فونسکا: بر بازی تسلط داشتیم اما فرار از فشار ولفسبرگر سخت بود، در دادن پاس های آخر دچار اشتباه شدیم

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ اروپا در دیداری خارج از خانه مقابل ولفسبرگر اتریش تن به تساوی یک - یک دادند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی این باشگاه ایتالیایی گفت: می دانستیم که بازی آسانی نخواهیم داشت. ولفسبرگر تیم خوبی است اما ما کاملاً بر بازی تسلط داشتیم. ما موقعیت هایی برای کسب سه امتیاز این بازی داشتیم، اما اغلب در دادن پاس های آخر دچار اشتباه شدیم. آنها هم گل خیلی زیبایی به ثمر رساندند.

وی افزود: فرار از زیرفشار ولفسبرگر سخت بود، به خصوص در جناحین. ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم، اما در دادن پاس های آخر مرتکب اشتباهات زیادی شدیم. به نظرم ما می توانیم در یک سوم زمین حریف بهتر کار کنیم. با این حال عملکرد تیم خوب بود و من از عملکرد بازیکنانی که برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند، راضی هستم. ما برای فرار از فشار حریف باید پاسکاری سریعتری می کردیم، اما مرتکب اشتباهات تاکتیکی شدیم.

رم که حالا با چهار امتیاز صدرنشین گروه J لیگ اروپاست، روز یکشنبه در هفته هفتم سری A ایتالیا پذیرای کالیاری خواهد بود.

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6152

به "فونسکا: بر بازی تسلط داشتیم اما فرار از فشار ولفسبرگر سخت بود، در دادن پاس های آخر دچار اشتباه شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: بر بازی تسلط داشتیم اما فرار از فشار ولفسبرگر سخت بود، در دادن پاس های آخر دچار اشتباه شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید