ناپولی برد، رم متوقف شد

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: بازی های سی وسومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی دقیقه آخر ناپولی و توقف رم در خانه پیگیری شد.

ناپولی برد، رم متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته سی وسوم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) 6 دیدار برگزار گردید که در مهمترین آنها ناپولی، تیم دوم جدول رده بندی در خانه خود برابر کالیاری با نتیجه 3 بر 2 به رجحان رسید.

در این بازی داویده آستوری، مدافع کالیاری که در دقیقه 48 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، ادینسون کاوانی در دقیقه 64 و لورنزو اینسینیه در دقیقه 90 برای ناپولی گلزنی کردند. گل های کالیاری را نیز ویکتور ایباربو (18) و مارکو سائو (71) به ثمر رساندند. با سه امتیاز این بازی ناپولی اختلاف خود با یوونتوس صدرنشین را به 8 امتیاز کاهش داد.

در دیگر بازی مهم عصر امروز رم در خانه خود استادیوم المپیکو برابر میهمانش آتالانتا در شرایطی با تساوی یک بر یک متوقف شد که در دقیقه 14 دروازه اش توسط جان لوکا کاپراری، بال چپ آتالانتا باز شد و تا دقیقه 51 که ماتیا دسترو گل تساوی را به ثمر رساند از میهمان خود عقب بود. رم با یک امتیاز این بازی 52 امتیازی شد اما تغییری در جایگاهش در جدول رده بندی به وجود نیامد و همچنان روی پله پنجم ماند.

در دیگر بازی های عصر امروز سری A باشگاه های ایتالیا نتایج زیر رقم خورد:

بولونیا یک - سمپدوریا یک

گل ها: آلبرتو جیلاردینو (24) برای بولونیا و جان لوکا سانسونه (59) برای سمپدوریا

فیورنتینا 4 - تورینو 3

گل ها: خوان کواردادو (8)، آلبرتو آکوییلانی (16)، آدام لیاییچ (33) و رومولو (86) برای فیورنتینا و بارتو (45)، ماریو سانتانا (56) و آلیسیو کرچی (77) برای تورینو

اخراج: متئو دارمیان (90 - تورینو)

کاتانیا یک - پالرمو یک

گل ها: پابلو بارینتوس (69) برای کاتانیا و یوسیپ ایلیچیچ (90) برای پالرمو

اخراج: ماریانو آندوخار (90 -کاتانیا)

سیه نا صفر - کیه وو یک

گل: سرجیو پیلیسیر (45)

در آخرین و حساس ترین بازی هفته سی وسوم سری A از ساعت 23:15 امشب تیم های یوونتوس و میلان در تورین به مصاف هم می روند. در جدول رده بندی سری A یوونتوس، ناپولی و میلان به ترتیب با 74، 66 و 59 امتیاز رده های اول تا سوم را در اختیار دارند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5506

به "ناپولی برد، رم متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی برد، رم متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید