احتمال تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن

به گزارش کنفرانس هکا، ستاه برزیلی پاری سن ژرمن ممکن است خود را برای مدت زمان بیشتری به این باشگاه فرانسوی متعهد کند.

احتمال تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال تمدید قرارداد دو ستاره خط حمله خود یعنی نیمار و کیلیان امپابه است که به ترتیب مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید قرار دارند. بر اساس گزارش نشریه فرانسوی پاریزین، نیمار که در ماه دسامبر به پیشنهاد پاری سن ژرمن برای تمدید سه ساله قراردادش پاسخ منفی داده بود، ممکن است به پیشنهاد جدید این باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت بدهد، البته این بسته به نتایجی دارد که این تیم می تواند در رقابت های مختلف فصل جاری به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا بگیرد.

چند روز پیش بود که رسانه های اسپانیایی مدعی شدند؛ این ستاره برزیلی در انتها فصل جاری، پاری سن ژرمن را به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد و قصد دارد پروژه نیمه تمامش را تکمیل کند. پیش از این گفته شده بود که باشگاه بارسلونا خود را آماده مذاکره با پاری سن ژرمن در انتها فصل جاری برسر نیمار با پیشنهادی 180 میلیون یورویی می کند.

نیمار 27 ساله تابستان اخیر پس از دو فصل حضور در پاری سن ژرمن در فکر بازگشت به بارسلونا بود و حتی مذاکرات سطح بالایی هم بین مدیران دو باشگاه انجام شد اما در نهایت با اصرار ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن این انتقال عملی نشد. این مهاجم برزیلی که تابستان 2017 در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا و به پاری سن ژرمن پیوست، در تابستان اخیر همچنین مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس هم قرار داشت.

نیمار که قرارداد فعلی اش با پاری سن ژرمن تا انتها ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد، این فصل در 12 بازی از رقابت های مختلف، آمار 9 گل زده و 6 پاس گل را به نام خود به ثبت رسانده است.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8179

به "احتمال تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید