چهار واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان رفع موانع شد

به گزارش کنفرانس هکا، استاندار همدان گفت: مسائل چهار واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و موانع پیش روی این واحد ها برای ادامه فعالیت در راستای رونق تولید رفع شد.

چهار واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان رفع موانع شد

علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: این واحد ها در راستا فعالیت خود با موانعی روبرو بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مسائلشان باز شد.

به گفته او چهار طرح تولیدی راکد با مصوبات ستاد تسهیل به چرخه تولید برگشت و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و گره گشایی از مسائل در راستای رونق فعالیت های تولیدی این واحد ها اتخاذ و ابلاغ شد.

استاندار همدان گفت: احیای واحد های تولیدی راکد و جذب سرمایه گذاری در صدر اولویت های استان همدان در دولت سیزدهم قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم در بخش صنعت و تولید، رونق بازار کار و احیای واحد های تولیدی راکد است و این مهم به عنوان یکی از سرفصل های کاری دولت از ابتدای فعالیت در دستور کار قرار گرفته و تا به امروز به نتایج خوبی نیز دست یافته است.

او گفت: در راستای تحقق شعار سال سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزاری مستمر و منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی و رفع مسایل و مسائل واحد های تولیدی یکی از رویکرد های محوری مدیریت اجرایی استان است.

استان همدان دارای حدود 2 هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است.

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13980

به "چهار واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان رفع موانع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار واحد تولیدی و صنعتی در استان همدان رفع موانع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید