چمران: نام آرامستان نو تهران را نمی گویم، چون خرید زمین مشکل می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس شورای شهر تهران درباره جانمایی آرامستان نو تهران گفت: اجازه دهید که کار ها پیش برود تا برای خرید زمین دچار مشکل نشویم.

چمران: نام آرامستان نو تهران را نمی گویم، چون خرید زمین مشکل می گردد

به گزارش ایسنا، مهدی چمران صبح امروز پیش از شروع جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این که لایحه مهمی در صحن شورا آنالیز می گردد که در مورد پاکات حجمی ساختمان ها است، اظهار کرد: برای این که نمای ساختمان ها یک نواخت نگردد در نظر داریم که نمای ساختمان ها را با توجه به تنوع و سلیقه معماران و اصول شهرسازی منطبق کنیم.

وی در مورد سخنان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در مورد جانمایی آرامستان نو گفت: اجازه دهید که کار ها پیش برود چرا که اگر نام محل را ببریم ممکن است در خرید زمین ها دچار مشکل شوند.

رئیس شورای شهر تهران بعلاوه در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز سال جاری برنامه به صورت مدون تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش بینی می گردد گزارش سه ماهه ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در مورد حوزه های مختلف کاری خود ارائه نمایند.

وی با اشاره به برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز گفت: قطعا با همدلی و همراهی می توان پیروز شد و البته عده ای هم ناراحت شدند که منافع کشور را نمی خواهند. هرچند در ظاهر شعار می دهند، اما از پیروزی خرسند نمی شوند و گلایه می نمایند که چرا مردم و بازبکنان خرسندی کردند.

چمران با بیان اینکه مردم کلمه مظلومی است و هرکسی نابجا از آن استفاده می نماید، اضافه کرد: مردم همین مردمی هستند که شادی کردند، مردم در راهیپایی 13 آبان شرکت کردند، مردم این افراد هستند نه لندن نشین و نوکر اجنبی که حتی از حضور تیم ملی در جام جهانی ابراز ناراحتی کردند. البته مردم این افراد را به خصوص در حادثه اخیر شناختند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13998

به "چمران: نام آرامستان نو تهران را نمی گویم، چون خرید زمین مشکل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: نام آرامستان نو تهران را نمی گویم، چون خرید زمین مشکل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید