جاوید: سهل انگاری در جام ملت ها، مجازات سنگینی خواهد داشت

به گزارش کنفرانس هکا، ملی پوش فوتسال ایران می گوید بازیکنان تیم ملی به خاطر افتخارات اخیر، مغرور نیستند و هیچ تیمی را دست کم نخواهند گرفت.

جاوید: سهل انگاری در جام ملت ها، مجازات سنگینی خواهد داشت

مهدی جاوید در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایطش در تیم ملی فوتسال در آستانه جام ملت های فوتسال آسیا اعلام کرد: سال جاری فصل خوبی با تاسیسات دریایی تهران داشتم و به لحاظ تیمی و فردی، لیگ موفقی را پشت سر گذاشتم. در بازی آخر لیگ دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شدم و مجبور بودم 10 روز تمرین نکنم. در حال حاضر شرایط بهتری دارم و امیدوارم تا روز آدینه که اولین بازی را باید در جام ملت ها انجام می دهیم، کاملا آماده شوم.

او اضافه کرد: مهره های اصلی تیم ملی در این دوره از مسابقات آسیا حضور دارند اما نفرات جدیدی هم اضافه شده اند که تلفیقی از جوان ها و با تجربه ها را در تیم ملی به وجود آورده است. محمد شجری و قاسم عروجی با این که جوانند اما تجربه خوبی دارند. اگر خدایی ننموده مسئله ای برای بازیکنان اصلی پیش آید، این جوان ها می توانند جایشان را پر نمایند.

ملی پوش فوتسال اعلام کرد: ما دو دوره قهرمانی را در سال های 2012 و 2014 از دست داده بودیم و برای این که اقتدار فوتسال ایران در آسیا را اثبات کنیم باید برای دومین سال پیاپی قهرمانی را به دست آوریم.

جاوید درباره این موضوع که با توجه به کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر، حساب ویژه ای روی او باز شده است، گفت: تیم ملی متکی به شخص نیست و 14 بازیکن شایسته به جام ملت ها می فرایند. با این حال هر زمان بازی نموده ام دوست داشتم تاثیرگذار باشم و در چند سال اخیر شرایط خوبی داشتم. هدف خودم جام دنیای 2020 است و می خواهم شرایطی داشته باشم که در اوج آماگی به تیم ملی یاری کنم. موفقیت در جام ملت های آسیا می تواند در این جهت به من یاری کند.

او در ارزیابی اش از حریفان اصلی ایران در جام ملت های آسیا توضیح داد: قطعا در مرحله گروهی مشکل نخواهیم داشت اما در مراحل حذفی به تیم های تایلند، ژاپن و ازبکستان می رسیم. تیم هایی که به همراه ایران مربع مدعیان آسیا را تشکیل داده اند. کوچیک ترین سهل انگاری در زمین و نداشتن تمرکز باعث می گردد به بدترین شکل مجازات شویم. خاطره تلخ جام ملت های آسیای 2012 را هنوز فراموش ننموده ایم. در آن مسابقات به دلیل نداشتن تمرکز مقابل تایلند شکست خوردیم و به فینال نرسیدیم. این تجربه تلخ اما بزرگی است و به ما اثبات شد مقابل حریفان اصلی به خودمان می بازیم چون این تیم ها به لحاظ فنی از ایران ضعیف تر هستند.

ملی پوش فوتسال ایران در بخش دیگری از گفت وگو درباره این که گفته می گردد ممکن است فوتسالیست ها به خاطر افتخارات دو سال اخیر در آسیا و دنیا شاید مغرور شده و قهرمانی در جام ملت های 2018 از دست برود، به خبرنگاران گفت: بازیکنان باتجربه تیم ملی در اوج دوران فوتسال خود هستند و این طور نیست که بخواهند جوانی نمایند و مغرور شوند. بدون شک کسی که 10 سال توانسته در تیم ملی ایران بازی کند، تجربه کافی دارد و معتقدم شکستی که در 2012 متحمل شدیم، در خود بازی رخ داد و ما انگیزه کافی را قبل از بازی داشتیم.

جاوید در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا ملی پوشان از امکانات تیم ملی راضی هستند یا نه، اظهار کرد: مشکل بزرگی که در سال های اخیر در تیم ملی داشتیم، فرسوده شدن کفپوش سالن کمپ تیم ملی بود اما این کفپوش تغییر نموده و در مجموع امکانات راضی نماینده است.

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7818

به "جاوید: سهل انگاری در جام ملت ها، مجازات سنگینی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید: سهل انگاری در جام ملت ها، مجازات سنگینی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید