پیمان فخری: بر بودجه فدراسیون ها نظارت خواهیم داشت، پول کمیته ملی المپیک نباید خرج مسابقات غیر ضروری گردد

به گزارش کنفرانس هکا، مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک گفت: به دلیل شرایط بودجه موجود به این جمع بندی رسیدیم که پولی که از کمیته پرداخت می گردد باید خرج رشته های المپیکی گردد.

پیمان فخری: بر بودجه فدراسیون ها نظارت خواهیم داشت، پول کمیته ملی المپیک نباید خرج مسابقات غیر ضروری گردد

پیمان فخری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد فعالیت های مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک گفت: مرکز طبق روال کارهای خود را انجام می دهد و در حال تنظیم برنامه ها برای کسب سهمیه و رصد نتایج تیم ها هستیم.

وی در ادامه اضافه نمود: تیم های ورزشی مسابقات مهمی را برگزار می نمایند و ما به صورت دائم نتایج آنها را آنالیز می کنیم. ما برای هر تیم و بعد از هر رویداد بسته ای را آماده می کنیم تا در جلسات نقطه نظرات را به اطلاع تیم ها برسانیم و اگر موفقیت و یا ضعفی وجود داشته آنها را به فدراسیون ها اعلام کنیم. بیشتر کار ما درخصوص نتایج تیم ها در مسابقات و گزارش به مسئولین کمیته است. همچنین دور اول نشست با فدراسیون ها تمام شده است و وارد فاز بعدی می شویم.

مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی در مورد اینکه این مرکز برای توزیع بودجه به فدراسیون ها گزارشی به هیئت اجرایی ارائه خواهد نمود، یادآور شد: به دلیل شرایط بودجه موجود به این جمع بندی رسیدیم که پولی که از کمیته پرداخت می گردد باید خرج رشته های المپیکی گردد و اینکه پول از کمیته گرفته گردد و خرج تیم جوانان یا سایر مسابقات غیر ضروری گردد درست نیست. قرار شد من و کارشناسانم بر روی بودجه فدراسیون ها نظارت داشته باشیم و گزارش آن را به رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کنیم.

وی در مورد استفاده از کارشناسان در مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: در حال اضافه کردن افراد هستم اما هنوز نهایی نشده است. درخواست اضافه شدن یکی دو نفر از کارشناسان را داده ام.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2991

به "پیمان فخری: بر بودجه فدراسیون ها نظارت خواهیم داشت، پول کمیته ملی المپیک نباید خرج مسابقات غیر ضروری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان فخری: بر بودجه فدراسیون ها نظارت خواهیم داشت، پول کمیته ملی المپیک نباید خرج مسابقات غیر ضروری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید