محمدرضا داورزنی: هیچ رئیس فدراسیونی به دنبال دور زدن قانون و پیدا کردن تبصره برای ماندن نیست

به گزارش کنفرانس هکا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نه کسی می خواهد قانون را دور بزند و نه کسی به دنبال تبصره برای ماندن می شود.

محمدرضا داورزنی: هیچ رئیس فدراسیونی به دنبال دور زدن قانون و پیدا کردن تبصره برای ماندن نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزشی گفت: ما اگر می خواهیم در المپیک ها مدال های بیشتری بگیریم چاره ای جز کار روی نوجوانان نداریم. ما روی المپیک های 2024 و 2028 فکر می کنیم و به همین دلیل به دنبال استعدادیابی بین نوجوانان 12 تا 16 سال هستیم.

وی اضافه کرد: هر ساله باید خون تازه ای تزریق کنیم و برهمین اساس استعدادهایی که داریم باید شناسایی شوند و به جز برگزاری اینگونه المپیادها راه دیگری برای شناسایی نیست. در گذشته مسابقات آکادمی ها و همچنین المپیاد بین مدارس برگزار می شد، اما نتیجه لازم را نداشت. حالا این فرصت هر ساله به نوجوانان داده می شود که نفرات بااستعداد شناسایی شوند. همچنین این المپیادها یاری می نمایند که همه استان ها درگیر این موضوع شوند. زمانی که قاعده حرم 500 هزار نفر شوند انتخاب نفرات برتر و قوی تر و تزریق خون تازه به ورزش کشور نیز بهتر انجام می شود و ما می توانیم در المپیک های 2024 و 2028 افتخارآفرینی کنیم. امیدوار رضایی: طبق قانون مدیران بازنشسته فدراسیون متخلف هستند، دیوان محاسبات پیگیری قضایی می نماید جلسه صالحی امیری با نوبخت؛ بودجه کمیته ملی المپیک دو برابر می شود؟، بودجه فدراسیون هایی که رئیس بازنشسته داشته باشند، قطع می شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره بازنشسته بودن برخی از رؤسای فدراسیون ها گفت: می خواهم به نکته ای اشاره کنم. همه ما مکلف به اجرای قانون هستیم. در ماده 60 قانون ایثارگری به جانبازان این اجازه داده می شود که برای یک بار به خدمت بازگردند و این فرصت برای همه وجود دارد. هر کسی هم که تابع قانون باشد مسئله ای نیست. متأسفانه درباره برخی افراد اجحاف حق صورت می گیرد. باید عنوان کنم که نه کسی می خواهد قانون را دور بزند و نه کسی به دنبال تبصره برای ماندن می شود. در واقع هیچ رئیسی به دنبال خلاف قانون نیست و شما هم نگران نباشید.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1310

به "محمدرضا داورزنی: هیچ رئیس فدراسیونی به دنبال دور زدن قانون و پیدا کردن تبصره برای ماندن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا داورزنی: هیچ رئیس فدراسیونی به دنبال دور زدن قانون و پیدا کردن تبصره برای ماندن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید