خاتمه روز دوم با حضور قدرتمندِ قدرت!

به گزارش کنفرانس هکا، روز دوم مسابقات جام باشگاه های آسیا با درخشش ملی پوش فوتسال کشورمان به سرانجام رسید.

خاتمه روز دوم با حضور قدرتمندِ قدرت!

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، روز دوم مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2017 که در شهر هوشی مینه ویتنام برگزار می شود، امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار به سرانجام رسید.

در دیدار نخست که از ساعت 11:30 به وقت تهران آغاز شد، تیم فوتسال چونبوری تایلند مقابل تیم بانک بیروت لبنان در گروه D رقابت ها با نتیجه پرگل 9 بر صفر به پیروزی رسید. بهروز جعفری در تیم لبنانی توپ می زند.

تیم های الریان قطر و واموس اندونزی از ساعت 14 به وقت تهران در اولین بازی گروه B به مصاف هم رفتند که الریان با پیروزی 2 بر یک، زمین را ترک کرد. علی عابدین بازیکن واموس در این دیدار یک کارت زرد دریافت کرد. محمد طاهری هم در تیم الریان بازی می کند.

نفت الوسط عراق، تیمی که دو ملی پوش فوتسال کشورمان یعنی قدرت بهادری و فرهاد توکلی را در اختیار دارد، از گروه B مقابل دی سی اینوست تاجیکستان صف آرایی کرد و با پیروزی 7 بر 2، گام اول را در این رقابت ها محکم برداشت. این بازی با درخشش قدرت بهادری همراه بود. بازیکن فصل گذشته فرش آرای مشهد پیروز شد در این مسابقه 5 گل به ثمر برساند و عملکرد درخشانی از خود در نخستین بازی به نمایش بگذارد.

فردا (شنبه) نخستین بازی نماینده فوتسال کشورمان در جام باشگاه های آسیا خواهد بود. گیتی پسند ایران از ساعت 11:30 مقابل شنژن چین به میدان می رود، تیمی که امروز سرمربی خود را اخراج کرد.

برنامه دیدارهای فردا جام باشگاه های آسیا به شرح زیر است:

گروه C: گیتی پسند ایران - شنژن چین (11:30 - به وقت ایران)

گروه A: اف سی ارم قزاقستان - الظفره امارات (14 - به وقت ایران)

گروه A: ویک وایپرز استرالیا - تای سون نام ویتنام (16:30 - به وقت ایران)

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8554

به "خاتمه روز دوم با حضور قدرتمندِ قدرت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه روز دوم با حضور قدرتمندِ قدرت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید